زمان مطالعه: 1 دقیقه
نوشیدنی های ویژه شب یلدا

نوشیدنی های ویژه شب یلدا

برای شب یلدا می‌توانید نوشیدنی‌های ویژه شب یلدا را هم آماده کرده و در این شب بلند لحظات خوشی را کنار هم بگذرانید.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

نوشیدنی‌های شب یلدا را در این شب بلند باستانی فراموش نکنید. معمولا خانواده‌ها برای شب یلدا انواع و اقسام غذاها و خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را آماده می‌کنند. با آسمونی همراه باشید تا طرز تهیه چند نوشیدنی پرطرفدار شب یلدا را به شما آموزش دهیم.

شربت عرق نعنا

شما می توانید شربت عرق نعنا را با بید و کاسنی درست کرده و در لیوان های بلند بریزید. چند عدد از میوه های خشک مثل آلو و یا انجیر و برگه لیمو و یا میوه های دیگر به شکل های مختلف، آن را در لبه ی لیوان قرار دهید و با نی از مهمانان خود پذیرایی کنید.

شربت عرق نعنا
شربت عرق نعنا

شربت آلبالو

در لیوان‌های بلند و یا جامی شکل و یا هر لیوان دیگری به سلیقه خودتان هندوانه توپی شکل کوچک یا برش های لیمو درون لیوان بیاندازید و با انواع نی های رنگی میل نمایید. می توانید از آب میوه های طبیعی و میوه های مخصوص شب یلدا نیز استفاده کنید.

شربت آلبالو
شربت آلبالو

آب هندوانه

مواد لازم برای تهیه آب هندوانه:

 هندوانه (بدون هسته – تکه تکه شده):  1 فنجان

کیوی (بدون پوست و خرد شده):  1 عدد

یخ: 2 تکه

موز یخ زده و حلقه شده: 1 عدد

آب سیب: 1/4 فنجان

آب هندوانه
آب هندوانه

روش تهیه:

هندوانه، کیوی، موز، آب سیب و یخ را در دستگاه غذاساز یا مخلوط کن بریزید و با سرعت بالا به مدت 30 ثانیه مخلوط کنید تا کاملا نرم و یکدست شوند. اسموتی را در لیوان های دلخواه ریخته و برای مهمانان سرو کنید.

 
نظر خود را درباره «نوشیدنی های ویژه شب یلدا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نوشیدنی های ویژه شب یلدا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.