زمان مطالعه: 4 دقیقه
بازار مبل یافت آباد ، از قیمت ها تا معرفی نمایشگاه های مبل

بازار مبل یافت آباد ، از قیمت ها تا معرفی نمایشگاه های مبل

بازار مبل یافت آباد بزرگترین و با کیفیت ترین بازار مبل و صنایع چوبی در ایران می باشد که در منطقه ی یافت آباد...
بازار مبل یافت آباد ، از قیمت ها تا معرفی نمایشگاه های مبل
بازار مبل یافت آباد ، از قیمت ها تا معرفی نمایشگاه های مبل

بازار مبل یافت آباد بزرگترین و با کیفیت ترین بازار مبل و صنایع چوبی در ایران می باشد که در منطقه ی یافت آباد تهران قرار گرفته است. آسمونی در این بخش به معرفی کامل بازار مبل یافت آباد و همچنین قیمت های بازار مبل یافت آباد می پردازد.

خیابان یافت آباد از خیابان امام زاده حسن آغاز می شود و تا چهار راه یافت آباد ادامه دارد و در این منطقه بزرگترین بازار ها و پاساژ های مبل و صنایع چوبی را می توانید مشاهده نمایید .

یکی از ویژگی هایی که این محدوده در تهران دارد این است که جز منطقه ی طرح ترافیک و طرح زوج و فرد نمی باشد و به راحتی شما می توانید با خودروی شخصی خود برای خرید به آن جا مراجعه نمایید .

بازار مبل یافت آبادمسیر های دسترسی آسان به بازار مبل یافت آباد عبارت است از :

بازار مبل یافت آباد : مسیر شماره 1

میدان آزادی . بزرگراه آیت اله سعیدی . چهارراه یافت آباد . یافت آباد شرقی . بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد : مسیر شماره 2

میدان آزادی . بزرگراه آیت اله سعیدی . سه راه آذری( میدان شمشیری) . خیابان شهید قدرت پاکی . خیابان یافت آباد شرقی . بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد : مسیر شماره 3

میدان قزوین . خیابان قزوین . دوراهی قپان . خیابان امین الملک (امامزاده حسن) . خیابان یافت آباد شرقی . بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد : مسیر شماره 4

بزرگراه آزادگان . میدان جهاد . بزرگراه آیت اله سعیدی . چهارراه یافت آباد . خیابان یافت آباد شرقی .  بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد : مسیر شماره 5

بزرگراه شهید نواب صفوی . میدان 9 دی (حق شناس سابق) . به طرف میدان قزوین . خیابان قزوین . دوراهی قپان . خیابان امامزاده حسن( امین الملک) . خیابان یافت آباد شرقی . بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد : مسیر شماره 6

میدان ابوذر (فلاح) . چهارراه سجاد . خیابان سجاد شمالی . خیابان شهید ولی عابدی . خیابان یافت آباد شرقی. بازار مبل یافت آباد

yaft-abad-furniture-market
yaft-abad-furniture-market

شما از طریق این شش مسیر به راحتی می توانید به بازار مبل یافت آباد برسید اما اگر می خواهد از طریق مترو برای رفتن با این بازار اقدام نمایید بهترین و نزدیک ترین ایستگاه های متروی این بازار ایستگاه آزادی و ایستگاه قلعه مرغی می باشد .

بازار مبل یافت آباداین محدوده شامل پاساژ ها و مغازه های مختلف فروش لوازم چوبی می باشد که اصلی ترین و بزرگ ترین مراکز این بازار به سه قسمت تقسیم می شود که عبارت اند از :

  • بازار مبل شماره 1
  • بازار مبل شماره 2
  • بازار مبل شماره 3

بازار مبل یافت آباد : ویژگی های بازار مبل شماره 1

این مرکز خرید دارای پنج ورودی می باشد که با نام های سرای حافظ ، سرای فردوسی ، سرای مولوی ، سرای سعدی و سرای خیام نام گذاری شده اند و از چهار راه یافت آباد آغاز می شود و تقریبا تا خیابان محمدی ادامه می یابد و دارای کلیه ی امکانات رفاهی اعم از آسانسور ، پله برقی ، سرویس بهداشتی ، پارکینگ و … می باشد .

بازار مبل یافت آباد : ویژگی های بازار مبل  شمار 2

مرکز خرید شماره 2 بازار مبل یافت آباد از خیابان امامزاده حسن آغاز می شود که در شش طبقه احداث شده است که دو طبقه ی ان مختص پارکینگ برای مراجعه کنندگان می باشد و در چهار طبقه ی دیگر آن انوع برند های ایرانی و خارجی سرویس چوب عرضه می گردد.

این مجموعه دارای پله برقی ، آسانسور ، کافی شاپ و رستوران و سرویس بهداشتی می باشد.

بازار مبل یافت آباد : ویژگی های بازار مبل شماره 3

یکی از جدیدترین و بزرگترین بازار های مبلمان در ایران می باشد که طبقات ان محل برگزاری نمایشگاه های مبل و سرویس چوب می باشد .این مجموعه نیز شامل پله برقی ، آسانسور، کافی شاپ و سرویس بهداشتی می باشد.

اگر به دنبال برند خاص و محصولات با کیفیت ایرانی و خارجی تحت برند معروفی هستید حتما به این سه مرکز مراجه نمایید که اکثر مغازه های آن نمایندگی های برند های مختلف مبلمان و لوازم چوبی می باشند .

بازار مبل یافت آبادعلاوه بر این سه بازار بزرگ در خیابان یافت آباد پاساژ های چند طبقه با امکانات رفاهی عالی به عنوان بورس فروش انواع لوازم چوبی ، ناهار خوری و سرویس خواب فعالیت می کنند که نام برخی از این پاساژ های بازار مبل یافت آباد عبارت است از:

  • بازار مبل خلیج فارس
  • بازار مبل پاسارگاد
  • بازار مبل ونوس
  • بازار مبل مهستان
  • بازار مبل نگارستان
  • بازار مبل ارضی
  • بازار مبل کاسپین
  • بازار مبل برنا
بازار مبل یافت آباد ، از قیمت ها تا معرفی نمایشگاه های مبل
بازار مبل یافت آباد ، از قیمت ها تا معرفی نمایشگاه های مبل

همان طور که می دانید منطقه ی یافت آباد دارای بافت قدیمی و گاراژ های بسیار بزرگ بوده است که بعد از تبدیل شدن این منطقه به بازار مبل ایران اکثر مغازه ها و گاراژ های این منطقه تغییر کاربری داده اند و به تولید و فروش لوازم چوبی مشغول شده اند .

اگر شما برای خرید سرویس چوب و مبلمان در بازار مبل یافت آباد به دنبال برند خاص و معتبری می گردید حتما به یکی از بازار ها و یا پاساژ های این منطقه مراجعه نمایید اما اگر برند خاصی مدنظر ندارید به سراغ این گاراژ ها نیز بروید در این گاراژ ها اکثرا مشغول به ساخت و تولید انواع مبلمان و سرویس های چوبی هستند که بعد از تولید با قیمت مناسب تر به فروش می رسانند .

قیمت بازار مبل یافت آباد

مبل هفت نفره ویستور

3,750,000  تومان

مبل زارا

3,790,000  تومان

مبل ال تینا

3,800,000  تومان

مبل اسکار

3,850,000  تومان

مبل هشت نفره ال کاژو

3,850,000  تومان

مبل کاپری

3,900,000  تومان

مبل آراد

3,950,000  تومان

مبل ونوس

3,980,000  تومان

مبل روژان

4,150,000  تومان

مبل لمسه دونار

4,350,000  تومان

مبل ماسکو

4,400,000  تومان

مبلمان اریکا

4,950,000  تومان

مبل ایکاد

6,800,000  تومان

مبل رز

6,900,000  تومان

مبل  m114

8,700,000  تومان

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بازار مبل یافت آباد ، از قیمت ها تا معرفی نمایشگاه های مبل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بازار مبل یافت آباد ، از قیمت ها تا معرفی نمایشگاه های مبل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.