زمان مطالعه: 1 دقیقه
عضو جدید خانواده Xiaomi CC

عضو جدید خانواده Xiaomi CC

چند ماه پیش بود که شیائومی سری گوشی های CC خود را معرفی کرد که این سری شامل گوشی های زیر بود: Xiaomi Mi CC9 Xiaomi Mi...

معرفی گوشی جدید شیائومی سری CC

چند ماه پیش بود که شیائومی سری گوشی های CC خود را معرفی کرد که این سری شامل گوشی های زیر بود:
1- Xiaomi Mi CC9
2- Xiaomi Mi CC9e
3- Xiaomi Mi CC9 Meitu Edition

گوشی هوشمند شیائومی Mi CC9e سرانجام به بازار های جهانی عرضه شش همراه با Mi A3. این گوشی ها هم فروش خوبی در بازار جهانی داشتند همانند نمونه های دیگر آن Mi CC9 و Mi 9 Lite. اکنون نیز شایعاتی از چین شنیده می‌شود حاکی از اینکه شیائومی قصد دارد که خانواده سری گوشی های CC قرار است یک عضو جدید را نیز بپزیرد. نام این نسخه جدید Mi CC9 Pro است.

Xiaomi Mi CC9 Pro
Xiaomi Mi CC9 Pro

Xiaomi Mi CC9 Pro طبق شنیده ها این گوشی به همراه یک صفحه خم دار عرضه می‌شود. همچنین در مورد دوربین آن نیز گفته می‌شود که از سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ با نام ISOCELL Bright HMX بهره می‌برد. چیپست پردازشگر آن نیز احتمالاً Snapdragon 730G Soc باشد. معرفی این گوشی قرار است 24 اکتبر حدود 2 هفته دیگر باشد.

نظر خود را درباره «عضو جدید خانواده Xiaomi CC» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره عضو جدید خانواده Xiaomi CC فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.