زمان مطالعه: 1 دقیقه
مهارت نوشتاری در کودکان

مهارت نوشتاری در کودکان

به نام یگانه عالمزمانی که کودکان به مدرسه می روند متوجه می شویم بعضی از بچه ها مهارت نوشتاری ندارند یعنی...

به نام یگانه عالم

زمانی که کودکان به مدرسه می روند متوجه می شویم بعضی از بچه ها مهارت نوشتاری ندارند یعنی مداد را نمی توانند درست در دستشان نگه دارند و یکی از علل اصلی آن استفاده بیش از حد از تبلت یا گوش های لمسی است.

مهارت نوشتاری در کودکان
مهارت نوشتاری در کودکان

در زمان قدیم تر که اینگونه امکانات نبود بچه ها بیشتر با خمیر یا گل بازی می کردند در نتیجه ماهیچه های دست آنها ورزیده می شد و برای نوشتن  و قلم در درست گرفتن آماده می شدند. بچه هایی که نمی توانند قلم را به درستی در دست بگیرند باید از بازی هایی چون خمیر ، گل بازی ، بلوک درخت ، بازی پیچ و مهره و امثال آن استفاده کنند تا به مهارت لازم دست پیدا کنند. اختصاصی پورتال آسمونی نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «مهارت نوشتاری در کودکان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مهارت نوشتاری در کودکان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.