زمان مطالعه: 4 دقیقه
لوکس ترین کشتی های تفریحی دنیا

لوکس ترین کشتی های تفریحی دنیا

کشتی‌های تفریحی لوکس دنیا همانند هتل‌های چندین ستاره هستند که تفریحات خاصی را در خود جای داده‌اند که مورد استقبال بسیاری از مردم جهان قرار گرفته است.

کشتی‌های تفریحی لوکس (Best Luxury Cruise Ships) اینروزها در کشورهای مختلف جهان بسیار زیاد شده است و روزبروز استانداردهای آن برای مشتری‌ها افزایش پیدا می‌کند. گردشگری دریایی امروزه جایگاهی مهم در سراسر جهان برای خود دست و پا کرده و گردشگران علاقمند را مجذوب جذابیت‌های خود کرده است. گردشگرانی که سفرهای دریایی را انتخاب می‌کنند هر ساله رو به افزایش است. در ادامه با آسمونی باشید و نمونه‌هایی از لوکس‌ترین کشتی‌های تفریحی دنیا را ببینید.

کشتی Rising Sun

کشتی طلوع خورشید (Rising Sun)

طراح کشتی طلوع خورشید جون بننبرگ (Jon Bannenberg) بوده و شرکت کشتی سازی لارسین (آلمانی) در سال 2004 مسئولیت ساخت آن را برعهده گرفت. سفارش دهنده، لری الیسون، مدیر عامل شرکت اوراکل بود. بعدها دیوید گیفن (David Geffen) که در ابتدا مالک بیش از نیمی از کشتی بود، در سال 2010 کل کشتی را خریداری کرد. طول کشتی تقریبا 138 متر است. دارای 82 اتاق در 5 طبقه مجزا است.از امکانات رفاهی آن می توان به سالن سینمای مجزا و زمین بسکتبال روی عرشه کشتی اشاره کرد. از این زمین به عنوان جایگاه فرود هلیکوپتر نیز می توان استفاده کرد.

کشتی Seven Seas

کشتی هفت دریا (Seven Seas)

سازنده این کشتی، یک شرکت هلندی به نام اوشن کو (Oceanco) است که این کشتی را برای پذیرایی از 12 میهمان ساخته است و البته یک کابین ویژه مخصوص مالک کشتی. 7 سوئیت مجلل که به هنگام ضرورت هر کدام به عنوان دو کابین مجزا مورد استفاده قرار می گیرند، سالن ژیمناستیک، سالن سینما، یک استخر باشکوه و باند فرود هلیکوپتر از دیگر امکانات تعبیه شده در این کشتی است. به غیر از یک عرشه ی خصوصی مخصوص مالک، این کشتی فضای خصوصی چندانی ندارد. درضمن جدیدترین فناوری ها و لوازم صوتی و تصویری نیز در این کشتی چشم نواز است. طراح کشتی با نام “Nuvolari & Lenard”، هفت دریا را با در 85٫965 متر طول طراحی نموده و نمای خارجی آن را تماشایی نموده است.و همچنین این کشتی برای اقامت 23 خدمه، امکانات در اختیار دارد.

کشتی Symphony of the Seas

کشتی سمفونی دریاها (Symphony of the Seas)

این کشتی متعلق به کمپانی رویال کارایبین است. پارک آبی کودکان، زمین بسکتبال در اندازه کامل، پیست اسکیت روی یخ، زیپ لاین، سالن تئاتر 1400 صندلی، تئاتر آبی و دیوارهای صخره نوردی و ... از امکانات کشتی است. میان‌وعده‌ها و وعده‌های غذایی داخل این کشتی در بیش از 15 غذاخوری سرو می‌شود. رستوران این کشتی توسط جیمی الیور آشپز معروف اداره می‌شود.

al
کشتی Al Mirqab

کشتی المرکب (Al Mirqab)

این کشتی 10 سوئیت مجلل، جایگاه فرود هلیکوپتر، یک عرشه مناسب برای گرفتن آفتاب، استخر شنا و سالن سینما، برخی از امکانات رفاهی است که در سال 2008 شرکت سازنده این کشتی به نام “Peters Schiffbau Wewelsfleth” برای آن، تعبیه نموده است. المرکب 133 متر طول و 18 متر پهنا دارد. سوئیت‌های VIP که به صورت ویژه در کنار اتاق خواب مالک کشتی، ساخته شده است باید بر امکانات کشتی اضافه کرد.

dilbar
کشتی Dilbar

کشتی دلبر (Dilbar)

در سال 2008 تیم هی وود (Tim Heywood) این کشتی را طراحی نمود و ساخت آن را به کمپانی کشتی سازی آلمانی لارسن (Lurssen) واگذار کرد. طراحی داخلی این کشتی بر عهده ی آلبرتو پینتو (Alberto Pinto) قرار داشت. امکاناتی نظیر امکان فرود هلیکوپتر و فضاهای مناسب برای مهمانی و گردهمایی با حضور 20 مهمان، حضور 48 خدمه است. دلبر 110 متر (360 پا) و 16 متر (50 پا) ارتفاع دارد.

al-said
کشتی Al Said

کشتی آل سعید (Al Said)

در اوایل این کشتی، به نام “گل آفتابگردان” شناخته شد ولی بعد از مدتی و به خاطر مالک خود یعنی سلطان قابوس بن سعید آل سعید، پادشاه عمان، تغییر نام داده شد. کشتی در سال 2006 توسط کشتی سازی لارسن ساخته شد و در آن زمان دومین کشتی بزرگ جهان، لقب گرفت. کشتی ساخته شده از آلومینیوم تقویت شده و فولاد است که سرعتش به 22 گره دریا می رسید و ظرفیت پذیرایی از 70 نفر به همراه 154 خدمه را داراست. کشتی 155 متر طول دارد و طراحی داخلی آن برعهده ی”ردمن وایتلی دیکسون” (Redman Whitely Dixon) بوده است. داخل این کشتی سالن اپرایی برای برگزاری یک ارکستر بزرگ وجود دارد.

کشتی dubai

کشتی دبی (dubai)

نام این کشتی فرود و فرازهایی داشت. زمانی قرار بود به خاطر شاهزاده برنئی، با نام “ستاره‌ی طلایی” (golden Star) ساخته شود اما شیخ محمد بن مکتوم آل راشد، با پرداخت هزینه تکمیل آن، مالک آن شد. به پلاتین 525 (Platinum 525)هم شناخته می‌شود اما در حال حاضر، مالک آن از ثروتمندان شیخ نشین امارات بوده و به خاطر مالک آن، دبی خوانده می‌شود. دو شرکت معروف کشتی سازی آلمان به نام های لارسن و “Blohm& Voss”، این کشتی را با طول 162 متر، ساخته اند و طراحی داخلی آن نیر برعهده اَندرو وینچ (Andrew winch)، بوده است. این کشتی با امکاناتی همچون جایگاه فرود هلیکوپتر، اسپا، استخر و یک پلکان شیشه ای از هم نوعان خود برتری داشته و می تواند به راحتی از 115 نفر میزبانی کند.

کشتی (SUDATUR)

کشتی سوداتور (SUDATUR)

کشتی سوداتور یکی از مجلل‌ترین کشتی‌های تفریحی ترکیه است. این کشتی سه طبقه مجزا دارد و برنامه‌های تفریحی متنوعی در آن اجرا می‌شود. سوداتور برای حدود 900 نفر ظرفیت دارد. کشتی تفریحی سوداتور سرویس‌دهی درجه یکی دارد و برای کنسرت‌های مختلف هم برنامه دارد. سرو انواع غذاهای ایرانی و خارجی هم در آن انجام می‌شود.

eclipse1
کشتی Eclipse

کشتی کسوف (Eclipse)

مالک کشتی رومن آبراموویچ (Roman Abramovich) با 70 نفر خدمه است. وجود 24 اتاق خواب مهمان، جکوزی های متعدد، دو استخر شنا، سه جایگاه به انداختن قایق و زیردریایی شخصی که تا عمق 50 متر پایین می رود، دو جایگاه فرود هلیکوپتر و سیستم های پیچیده ای که اجازه ی عکس گرفتن به افراد غیرمجاز را نمی دهد برخی از امکانات این کشتی بزرگ می باشد. سازنده آن شرکت آلمانی “Blohm + Voss” می باشد که آن را در 9 دسامبر 2010 و در هامبورگ، ساخت. طراحی فضای خارجی و داخلی و اجرای آن نیز برعهده ی “Terence Disdale”، است.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «لوکس ترین کشتی های تفریحی دنیا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره لوکس ترین کشتی های تفریحی دنیا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.