زمان مطالعه: 1 دقیقه
فیلم جنگ جهانی زد

فیلم جنگ جهانی زد

 آسمونی : فیلم «جنگ جهانی زد»، فیلمی ترسناک و اکشن به کارگردانی مارک فورستر است. فیلمنامه این فیلم را متیو...
فیلم جنگ جهانی زد
فیلم جنگ جهانی زد

 آسمونی : فیلم «جنگ جهانی زد»، فیلمی ترسناک و اکشن به کارگردانی مارک فورستر است. فیلمنامه این فیلم را متیو مایکل کارناهان نوشته است و بر مبنای رمان پرفروش جنگ جهانی زد: تاریخ شفاهی جنگ زامبی نوشته مکس بروکس است .

world-war-z
world-war-z

موضوع فیلم جنگ جهانی زد :

مأمور سابق سازمان ملل و خانواده‌اش در ترافیکی در فیلادلفیا هستند که زامبی‌ها به شهر حمله می‌کنند. وحشت بین مردم پخش می‌شود و گری و خانواده‌اش به نیوجرسی می‌روند و در آپارتمانی پناه می‌گیرند، پسرکی به اسم تامی هم در خانه حضور دارد. یکی از ژنرال‌های سازمان ملل هلیکوپتری را برای نجات آنها می‌فرستند و گری و خانواده‌اش به همراه تامی به پناهگاه نیروی دریایی در آتلانتیک منتقل می‌شوند. جایی که پزشکان و دانشمندان در حال تحقیق درباره‌ی فاجعه‌ی اتفاق افتاده‌اند. دکتر اندرو به این نتیجه رسیده که برای ساخت واکسن این ویروس به منشأ آن احتیاج است. زمانی که گری متوجه می‌شود که اگر برای پیدا کردن منشأ به آنها کمک نکند خود و خانواده‌اش از کشتی بیرون رانده می‌شوند، موافقت می‌کند که منشأ را برای دکتر پیدا کند.

فیلم جنگ جهانی زد
فیلم جنگ جهانی زد

منتقد رولینگ استون معتقد است که فیلم، فیلمی مهیج، ترسناک و هوشمندانه است. با اینکه مشکلات فیلم‌نامه و ساخت دوباره و عقب افتادن کارها بودجه فیلم را برای کارگردان تا 200 میلیون دلار بالابرد و از شروع فیلم‌برداری تا پایان آن نزدیک به 2 سال طول کشیده، فیلم خیلی خوبی از آب در آمده و ارزش مشکلات را داشته است. برد پیت بازی خوبی از خود ارائه داده است .

world-war-z
world-war-z

عوامل فیلم جنگ جهانی زد :

کارگردان :  مارک فورستر تهیه‌کننده : برد پیت نویسنده : متیو مایکل کارناهان - درو گودارد - دیمون لیندلوف بازیگران :  برد پیت میری انوس متیو فاکس جیمز بج دیل دیوید مورس دانیلا کرتش موسیقی : مارکو بلترامی تدوین : راجر بارتن - مت چیز

فیلم جنگ جهانی زد
فیلم جنگ جهانی زد

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «فیلم جنگ جهانی زد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره فیلم جنگ جهانی زد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.