زمان مطالعه: 1 دقیقه
2 جولای، روز جهانی بشقاب پرنده ها

2 جولای، روز جهانی بشقاب پرنده ها

امروز دوم جولای، مصادف با حادثه رازول ( پر سرو صدا ترین حادثه سقوط بشقاب پرنده تاریخ ) است و یوفولوژیست ها این تاریخ را روز جهانی یوفو نام گذاری کرده اند.

اشیای ناشناس پرنده یا یوفو اصطلاح رایج برای هر پدیدهٔ هوایی است که علت آن نمی‌تواند به ‌آسانی یا بلافاصله توسط ناظر شناخته شود.

در فرهنگ عامه غالباً اصطلاح یوفو را به ‌عنوان یک مترادف برای فضاپیمای بیگانگان استفاده می‌کنند. کلمه یوفو از ترکیب حرف اول نام انگلیسی این اشیاء یعنی Unidentified Flying Objects، گرفته شده و برابر فارسی آن «اشیای پرنده ناشناخته» است. 2 تیر 1326 (14 ژوئن 1947) برای نخستین بار بعد از جنگ جهانی دوم ، گزارش مشاهده بشقاب پرنده در مطبوعات ایالات متحده آمریکا چاپ شد و از این روز صحبت بشقاب پرنده میان مردم شایع شد.

روز جهانی بشقاب پرنده ها - World UFO Day
روز جهانی بشقاب پرنده ها - World UFO Day
نظر خود را درباره «2 جولای، روز جهانی بشقاب پرنده ها» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 2 جولای، روز جهانی بشقاب پرنده ها فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.