زمان مطالعه: 1 دقیقه
22 اردیبهشت، روز جهانی دوقلوها

22 اردیبهشت، روز جهانی دوقلوها

هر ساله در اقصی نقاط دنیا روزی را به دوقلوها اختصاص داده و در آن روز جشنواره‌ای با حضور دوقلوها و چندقلوها ترتیب می‌دهند.

روز جهانی دوقلوها - world twins day

روز جهانی دو قلوها از یک جفت دوقلو در قرن نوزدهم، «موسس و ارون ویلکاکس» الهام گرفته شده است. آن‌ها برادران دو قلویی بودند که چیزی در حدود 4 هزار هکتار زمین را در منطقه‌ای در آمریکا در سال 1819 خریداری کردند و سپس پیشنهاد دادند تا 6 هکتار از زمین را به به میدان شهر و 20 دلار به مدرسه جدید اختصاص دهند؛ اما به شرط آن که نام آن مکان از «میلس ویل» به «تویینزبرگ» تغییر کند.

بیش از یک قرن و نیم بعد، در سال 1976، زمانی که شهر در حال برگزاری جشن‌های دویست ساله استقلال آمریکا بود، مردم شهر تصمیم گرفتند به یاد ویلکاکس‌ها یک مهمانی ترتیب دهند. تنها 36 جفت دوقلو به این مهمانی آمدند، اما مردم تویینزبرگ متوجه جذابیت‌های این رخداد شده و آن را به جشنی سالانه تبدیل کردند. این جشن که در تویینزبرگ اوهایو برگزار می‌شود، به عنوان بزرگترین گردهمایی دوقلو‌ها در کتاب رکورد گینس ثبت شده است.

هر ساله در روز دوقلوها در سرتاسر دنیا مراسم‌ها، جشن‌ها و گردهمایی‌هایی برگزار می‌شود. در ایران نیز این جشنواره در سالهای قبل برگزار میشد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «22 اردیبهشت، روز جهانی دوقلوها» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 22 اردیبهشت، روز جهانی دوقلوها فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.