زمان مطالعه: 5 دقیقه
مناطق گردشگری جهان در فصول سرد

مناطق گردشگری جهان در فصول سرد

فصل زمستان، زمان مناسبی برای برنامه‌ریزی مسافرت‌های خاص است و خیلی از مردم به جای شکایت کردن از سرمای هوا،...

فصل زمستان، زمان مناسبی برای برنامه‌ریزی مسافرت‌های خاص است و خیلی از مردم به جای شکایت کردن از سرمای هوا، فرصت را برای کسب تجربه‎های جدید غنیمت می‌شمارند. آسمونی در این بخش به معرفی مناطق گردشگری جهان در فصول سرد می پردازد.



مناطق گردشگری جهان در فصول سرد

افراد زیادی هستند که شاید گمان کنند در زمستان نمی شود سفر کرد و یا فکر کنند که مقاصد گردشگری فقط در تابستان دیدنی هستند. اما بهتر است بدانید که شهرهای مختلفی در دنیا وجود دارد که انتظار شما را در فصل زمستان می کشند. نمی شود گفت که بهترین مکان برای مسافرت خارجی در زمستان کجاست اما مطمئنا از بین شهرهای زیر می توانید یکی را برای سفر زمستانی تان انتخاب کنید و همین حالا برای آن برنامه ریزی کنید.

رم، ایتالیا یکی از مناطق گردشگری جهان در فصول سرد

اگر پوشیدن لباس گرم زمستانی برای شما در سفر مساله ی خاصی نیست، می‌توانید از جاذبه‌های اصلی رم مثل کلوسئوم و انجمن روم بازدید کنید، بدون اینکه مجبور باشید در شلوغی وحشتناک تابستان های به آنجا بروید. بعلاوه می توانید خودتان را با یک لیوان کاپوچینو یا یک بشقاب پاستای تازه گرم نگه دارید.

دبی، امارات یکی از مناطق گردشگری جهان در فصول سرد

زمستان های گرم دبی، زمان مناسبی است که از جاذبه های دبی هم دیدن کنید. با توجه به اینکه دمای مطبوعی بین 20 تا 30 درجه سانتی گراد وجود دارد، فرصت خوبی است تا از ساحل جومیرا یا اسکی روی شن در منطقه حفاظت شده کویر دبی بازدید کنید. همچنین برای چشیدن طعم زمستان میتوانید به سالن های سرپوشیده مصنوعی اسکی در دبی بروید.

کبک، کانادا یکی از مناطق گردشگری جهان در فصول سرد

زمستان های کبک با میانگین دمای منفی 10 تا منفی 20 درجه سانتی گراد به سرد بودن زیاد، معروف است. اما این قضیه باعث نمی‌شود که از جذابیت این شهر فوق العاده کم شود. ساختمان های تاریخی قدیمی کبک دراوایل زمستان در دکوراسیون کریسمس غرق می شوند، در حالی که در این فصل رویدادهای سرگرم کننده‌ای مانند کارناوال کبک و پنتاثلون نیز روی می دهد.

آوکلند، نیوزیلند یکی از مناطق گردشگری جهان در فصول سرد

این فصل که برای ما زمستان است، در نیوزیلند که در نیم کره جنوبی زمین قرار دارد، فصل تابستان است به همین دلیل ممکن است گرانترین و شلوغ ترین زمان برای بازدید آن باشد، اما هوای 20 درجه ای و باد ملایمی که در شهر میوزد، برای تفریحات هیجان انگیزی مانند بانجی جامپینگ و سقوط آزاد، بسیار ایده آل هستند. برای یک تعطیلات لذت بخش تر ما به شما پرسه زدن در خیابان ملکه و دیدن فروشگاه هایش را پیشنهاد میکنیم.

سویا، اسپانیا یکی از مناطق گردشگری جهان در فصول سرد

در شهر اسپانیایی سویا، زمستان ملایمی با دمایی بین 10 تا 20 درجه سانتی گراد را تجربه می کنید. این شهر به گفته برخی بهترین مکان برای مسافرت خارجی در زمستان است. قیمت مقرون به صرفه هتل ها و جمعیت توریست کم تر باعث شده که این فصل زمان خوبی برای بازدید سویا باشد. بعد از بازدید از کلیسای سویا و تحسین معماری گوتیک آن، از بازارهای شهر در روزهای تعطیلات می توانید دیدن کنید.

پارک ملی سرنگتی، تانزانیا یکی از مناطق گردشگری جهان در فصول سرد

از دی تا اسفندماه، مراتع جنوب پارک ملی تانزانیا، پناهگاه حیات وحش هستند. به طور کلی دما در بین 20 تا 30 درجه سانتی گراد می باشد و بارش باران زیاد شایع نیست و به این معنی است که حیوانات برای زادآوری بیرون می آیند و شما  فرصت خوبی برای کشف جانورانی همچون گورخر، شیر و حتی کرگدن سیاه دارید.

مناطق گردشگری جهان در فصول سرد
مناطق گردشگری جهان در فصول سرد

برکنریج، کلرادو یکی از مناطق گردشگری جهان در فصول سرد

این شهر عجیب و غریب، پر است از علاقه مندانی که مشتاق سپری کردن زمستان خود در فضای باز هستند. اسکی بازان و اسنوبورد بازان این مکان را بسیار مناسب برای سپری کردن تعطیلات زمستانی خود یافته اند. در عین حال افرادی که علاقه ی زیادی به ورزش‌های این چنینی ندارند می توانند به مسابقه ی مجسمه سازی برکنریج، سورتمه سواری در پارک کارتر و یا خرید در خیابان های اصلی شهر بپردازند.

پوکت، تایلند یکی از مناطق گردشگری جهان در فصول سرد

شاید شما در این فصل با قیمت بالایی روبرو شوید، اما  سفرهای زمستانی به پوکت تایلند دارای چند ویژگی است. شما می توانید به دور از آب و هوای موسمی باشید و در دمای حدود 30 درجه از  تفریح در ساحل لذت ببرید و از تفریحات مختلفی که برای گردشگران آماده شده است لذت ببرید.

تایپه، تایوان یکی از مناطق گردشگری جهان در فصول سرد

در تایپه، راه های مختلفی برای گرم شدن در شب های زمستانی سرد وجود دارد. چای خانه ها در سراسر تایپه چای داغی سرو می کنند که حتما باید یک بار امتحانش کنید. این چای ها نظیر مانند اولنگ هستن که که از انواع چای معروف تایپه هستند. در همین حال، چشمه های آب گرم در بیتو، منطقه ای است که در شمال شهر قرار دارد و برای شما در دسترس است تا تعطیلات زمستانی خود را هر چه بهتر بسازید.

کیپ تاون، آفریقای جنوبی یکی از مناطق گردشگری جهان در فصول سرد

در این شهر در آفریقای جنوبی می توانید زمستانی عالی را با دمای حدود 20 درجه سانتی گراد تجربه کنید. به همین دلیل، مسافرانی که مشتاق هستند از هوای برفی و کوهستانی دور باشند و به سواحل شهر، باغ گیاه شناسی و دیگر جاذبه های فضای باز بروند، پرواز و اقامتگاه خود را از چند ماه جلوتر برای این مقصد جذاب رزرو می کنند.

کارتاهنا، کلمبیا یکی از مناطق گردشگری جهان در فصول سرد

این مقصد جذاب که در کنار ساحل کارائیب کلمبیا قرار گرفته است، به عنوان یک مقصد با آب و هوای گرم و مکان های تاریخی که بخشی از آن هم شامل ثبت جهانی یونسکو می باشد، شناخته شده است. اما زمستان (به خصوص در اطراف کریسمس و سال نو) زمان محبوبی برای بازدید این شهر به دلیل هوای مطبوعش است. بنابراین اگر فکر می کنید که کارتاهنا بهترین مکان برای مسافرت خارجی در زمستان برای شماست بهتر است پرواز و هتل خود را از همین حالا رزرو کنید.

سنگاپور یکی از مناطق گردشگری جهان در فصول سرد

شما در دی ماه و فروردین آب و هوای بارانی در این مقصد خواهید داشت، اما جشنواره های فراوانی مثل تایپوسام و سال نو چینی سنگاپور باعث شده است که گردشگران حتی در این فصل نیز به این کشور سفر کنند. برای تعطیلات کریسمس یادتان باشد  که تجربه ی پیاده روی در خیابان های اصلی و چراغانی های آن را از دست ندهید. همچنین خوردن خوراک های محلی آسیایی می تواند برایتان بسیار جذاب باشد.

لیما، پرو یکی از مناطق گردشگری جهان در فصول سرد

لیما، پرو، به بازدیدکنندگان این وعده را می دهد که یک مقصد غنی از لحاظ فرهنگی با آب و هوای گرم مطبوع را خواهند دید. شاید تمام فروشگاه ها در طول تعطیلات باز نباشند اما شما می توانید از جاذبه هایی همچون میدان آرماس و مالکُن را در تمام طول شبانه روز دیدن کنید. علاوه بر این، هر ساله در ماه فوریه جشن کارناوال برگزار می شود که گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. این مقصد که برای برخی بهترین مکان برای مسافرت خارجی در زمستان است بسیار توصیه می شود.

نظر خود را درباره «مناطق گردشگری جهان در فصول سرد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مناطق گردشگری جهان در فصول سرد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.