زمان مطالعه: 1 دقیقه
25 آوریل ، روز جهانی پنگوئن

25 آوریل ، روز جهانی پنگوئن

هر سال هم‌زمان با مهاجرت پنگوئن‌ها به سمت شمال، در روز 25 آوریل «روز جهانی پنگوئن‌ها» گرامی داشته می‌شود.
روز جهانی پنگوئن - world penguin day
روز جهانی پنگوئن - world penguin day

25 آوریل روز جهانی پنگوئن (world penguin day) است.

آسمونی :پنگوئن را کمتر کودکی است که نشناسد. این پرنده شخصیت بامزه انیمیشن‌ها و کتاب‌های مختلفی بوده است. شکل و شمایل و شیوه‌ی راه رفتن پنگوئن تصویری به یادماندنی در ذهن کوچکترها و بزرگ‌ترهاست.

پنگوئن‌ها را بهتر بشناسیم:

پنگوئن‌ها پرندگانی بدون پرواز هستند که اغلب در قطب جنوب زندگی می‌کنند. البته بر خلاف تصور ما، همه‌ی پنگوئن‌ها ساکن قطب جنوب و دوست‌دار یخ و برف نیستند. برخی از انواع پنگوئن‌ها در مناطق گرم‌تر نیم‌کره‌ی جنوبی کره‌ی زمین زندگی می‌کنند و لانه‌هایشان را در دل خاک ساحلی یا زیر بوته‌ها حفر می‌کنند تا از دمای بالای هوا در امان باشند. در دنیا 17 گونه پنگوئن زندگی می‌کنند که بزرگ‌ترین آن‌ها پنگوئن امپراتور با حدود 1 متر و کوچک‌ترین آن‌ها پنگوئن آبی کوچک با حدود 40 سانتی‌متر قد است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «25 آوریل ، روز جهانی پنگوئن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 25 آوریل ، روز جهانی پنگوئن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.