زمان مطالعه: 1 دقیقه
17 سپتامبر، روز جهانی ایمنی بیمار

17 سپتامبر، روز جهانی ایمنی بیمار

همه ساله ۱۷ سپتامبر روز جهانی ایمنی بیمار است.

روز ۱۷ سپتامبر روز جهانی ایمنی بیمار است. این سازمان به منظور کاهش صدمات و آسیب وارده به بیماران از ناحیه خدمات سلامت غیر ایمن بر سه محور به شرح ذیل تاکید نموده است:

  1. ارتقاء سطح آگاهی، توانمندسازی و جلب مشارکت بیماران و جامعه در ارتقاء پیامدهای خدمات سلامت و تقویت نقش آنان در ایمنی خدمات سلامت از طریق ارائه اطلاعات دقیق در مورد تاریخچه بیماری خود و برقراری ارتباط باز و صادقانه با تیم سلامت، رفع ابهامات مرتبط به وضعیت و شرایط بیماری خود و مشارکت و ارتباط فعال با ارائه کنندگان خدمات در زمانی که ایمنی آنان در معرض خطر است.
  2. جلب مشارکت پزشکان، پرستاران، داروسازان و سایر ارائه کنندگان خدمات سلامت به منظور احتساب بیمار و مراقبین وی در تیم سلامت ، ایجاد فرهنگ ایمنی بیمار در بیمارستان ها و مراکز درمانی با ترغیب گزارش دهی وقایع ناخواسته ایمنی بیمار و سازماندهی مدیریت خطر واکنشی و پیشگیرانه
  3. نقش سیاست گزاران و دولتمردان در ایجاد خط مشی ها، راهبردها و استراتژی های مناسب و متناسب جهت ارائه خدمات ایمن
نظر خود را درباره «17 سپتامبر، روز جهانی ایمنی بیمار» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 17 سپتامبر، روز جهانی ایمنی بیمار فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.