زمان مطالعه: 1 دقیقه
21 ژوئن، روز جهانی موسیقی

21 ژوئن، روز جهانی موسیقی

موسیقی مجموعه‌ای از نواها و صداهاست که به بانگی دلنشین و گوش‌نواز تبدیل می‌شوند. 21 ژوئن روز جهانی موسیقی است.

روز جهانی موسیقی بیشتر به جشن موسیقی در جهان معروف است و بیشتر کشورها این روز را به شکل جشن‌های مردمی برگزار می‌کنند. مثلا در کشور فرانسه این روز تعطیل است و در کشورهای دیگر موسیقی‌دان‌ها کنسرت‌های رایگان و خیابانی برپا می‌کنند و در حدود 35 میلیون نفر در سراسر دنیا در این مراسم شرکت می‌کنند. هدف از برگزاری جشن‌های موسیقی برقراری صلح، آرامش و دعوت مردم به گوش دادن موزیک خوب و باکیفیت است.

روز جهانی موسیقی - world music day

روز جهانی موسیقی - world music day

محل برگزاری این جشن‌ها پارک‌ها، موزه‌ها و حتی ایستگاه‌های قطار شهری است که مردم به‌راحتی به آن‌ها دسترسی دارند و بدون دغدغه می‌توانند از این جشن‌ها لذت ببرند. روز جشن موسیقی در تقویم ایران برابر با روز 1 تیر است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «21 ژوئن، روز جهانی موسیقی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 21 ژوئن، روز جهانی موسیقی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.