زمان مطالعه: 1 دقیقه
14  آگوست، روز جهانی مارمولک

14 آگوست، روز جهانی مارمولک

روز 14 آگوست روز جهانی مارمولک است، حیوان غیر سمی و سودمندی که اگر نباشد حشرات تمام منازل و محصولات ما را خواهند جوید.

روز جهانی مارمولک (world lizard day) همه ساله 14 آگوست است که روز جهانی مارمولک در دنیا گرامی داشته می شود. از این که تاریخچه این روز چه زمانی است اطلاعاتی در معرض نیست.

روز جهانی مارمولک

آسمونی: به گفته منابع انگلیسی این روز یک جورهایی حالت زیست محیطی دارد. مراکز علمی، موزه‌های‌ علمی و باغ وحش‌ها برای دانش‌آموزان برنامه‌های ویژه‌ای برگزار میکنند.

فعالان محیط زیست از اهمیت مارمولک‌ ها به عنوان یکی از موجودات مفید در چرخه زیستی برای مردم توضیح می دهند و حتی ممکن است فروشگاه‌ های‌ فروش حیوانات خانگی برنامه‌ های‌ ویژه‌ای برگزار کنند و مشتری‌ های‌ زیادی برای مارمولک‌ هایشان دست و پا کنند تا در یک برنامه شاد و مفرح به آن ها غالب کنند.

نظر خود را درباره «14 آگوست، روز جهانی مارمولک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 14 آگوست، روز جهانی مارمولک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.