زمان مطالعه: 1 دقیقه
21 نوامبر ، روز جهانی سلام

21 نوامبر ، روز جهانی سلام

روز 21 نوامبر روز جهانی سلام است. اما چه شد که چنین روزی در تقویم جهانی جا گرفت و یک روز را به عنوان روز سلام معرفی کردند؟

آسمونی: روز جهانی سلام یک رویداد غیر مذهبی است که هر سال در تاریخ 21 نوامبر گرامی داشته می شود. با ایجاد این مناسبت هدف ایجاد یک ارتباط بین انسان ها و کمک به صلح جهانی بوده است و طراحان این مناسبت سعی داشته اند این پیام را منتقل کنند که برای حل مشکلات و اختلافات باید از طریق ارتباط و گفت و گو اقدام کرد و نه روش های زور و جنگ و …

21 نوامبر ، روز جهانی سلام
21 نوامبر ، روز جهانی سلام

گرامی داشت روز سلام نیز به سال 1973 باز می گردد و اولین بار توسط برایان مک کورمک فارغ التحصیل دکترا از دانشگاه ایالتی آریزونا و مایکل مک کورمک فارغ التحصیل از دانشگاه هاروارد پیشنهاد شد. بهانه ی آن ها نیز برای پیشنهاد این روز، اتمام جنگ جنگ یوم کیپور بین رژیم صهیونیستی و اعراب بود. می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد این روز به صفحه ی ویکیپدیا آن مراجعه کنید.

برای بزرگداشت این روز هم کار بسیار آسانی دارید، تنها کافی است به ده نفر در این روز سلام کنید! مک کورمک ها که بنیانگذاران این روز هستند درواقع امیدوار بودند تا اشاعه ی این جشن، فرهنگ دوستی و کاهش تنش ها را اشاعه دهند، اینکه به جای استفاده از جنگ و خونریزی و توهین و … می توانیم با یکدیگر دوست باشیم و مشکلات و اختلافات را تنها از طریق گفت و گو و مذاکره حل کنیم.

آسمونی : از دیدگاه تبلیغاتی اگر بخواهیم به این روز نگاه کنیم می توان گفت روز جهانی سلام یک برند است که برای ساخت (برندسازی) آن تلاش های بسیاری شده و از نتیجه کار نیز می توان فهمید برند موفقی نیز شده است. فراموش نکنید تبلیغات و برندسازی لزوما همیشه با اهداف تجاری صورت نمی گیرد و گاهی ما برای رسیدن به اهداف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … نیاز به ایجاد یک برند، معرفی آن و تبلیغ هر چه بیشتر آن داریم.

نظر شما درباره ی این روز چیست؟ ایا شما هم این روز را گرامی می دارید؟ آیا سعی می کنید دیگران را نیز از چنین روزی آگاه کنید؟ آیا سعی کرده اید برای یک رویداد جمعی نیاز به برندسازی پیدا کنید؟ نظر خود را برای ما در پایین این مطلب بیان کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «21 نوامبر ، روز جهانی سلام» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 21 نوامبر ، روز جهانی سلام فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.