زمان مطالعه: 1 دقیقه
2 اکتبر ، روز جهانی حیوانات مزرعه

2 اکتبر ، روز جهانی حیوانات مزرعه

زادروز «مهاتما گاندی» در در روز دوم اکتبر به عنوان روز جهانی‌ حیوانات مزرعه نام گذاری شده است.

 

روز جهانی حیوانات مزرعه جهانی

تاریخ: 2 اکتبر

اعتراض به شقاوت علیه حیواناتی که با هدف تولید غذا برای انسان‌ها نگهداری و کشته می‌‌شوند.

 

آموزش‌های صلح طلبی گاندی سرمشق بزرگی‌ ‌ست برای همه ی گیاه خواران و حامیان حیوانات در سراسر جهان برای اعتراض به شقاوت علیه حیواناتی که با هدف تولید غذا برای انسان‌ها نگهداری و کشته می‌‌شوند.

در تخمین‌های انجام شده حدود 58 بیلیون حیوان سالانه در مزرعه‌ها و کارخانه‌ها کشته می‌‌شوند تا گوشت، تخم مرغ و لبنیات ما اشرف مخلوقات تأمین شود.

روز جهانی حیوانات توسط دوستداران حیوانات از همه اعتقادات، ملیت‌ها و نگرش‌ها جشن گرفته می‌شود. در کلیساها و فضاهای عمومی شهرها، مراسم دعا برای حیوانات تدارک دیده می‌شود؛ پناهگاه‌های حیوانات در این روز به درآمدزایی و جذب کمک‌های مردمی اقدام می‌کنند و در مدارس تکالیف و پروژه‌های خاص مرتبط با حیوانات انجام می‌شود. افراد و گروه‌های دوستانه یا همکار نیز با کمک مالی یا به عهده گرفتن هزینه یک حیوان سرپناه، این روز را گرامی می‌دارند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «2 اکتبر ، روز جهانی حیوانات مزرعه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 2 اکتبر ، روز جهانی حیوانات مزرعه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.