زمان مطالعه: 1 دقیقه
17 جولای، روز جهانی ایموجی

17 جولای، روز جهانی ایموجی

17 جولای مصادف با 26 تیر ماه، «روز جهانی اموجی» نامگذاری شده است در ادامه با ما همراه باشید تا با این روز بیشتر آشنا شوید.

البته نام گذاری این روز بیشتر به صورت آنلاین برگزار می شود. روز هفدهم جولای به عنوان روز جهانی ایموجی در واقع روزی است که در آن این شکلک‌ها برای نخستین بار در سیستم عامل iOS بارگذاری شد.

البته استفاده از ایموجی ها چیز جدیدی نیست و استفاده از ایموجی از زمان ظهور اینترنت نیز وجود داشته است که با پیشرفت تکنولوژی این شکلک‌ها نیز به مرور تکامل یافتند. این روزها تقریبا هر کسی از ایموجی برای بروز احساسات استفاده می کند و هر یک از این ایموجی ها می تواند حالت روحی شما را نشان دهد که البته روز به روز اموجی ها تکمیل تر شده اند و موارد جالب تری به آن ها اضافه شده است.البته این شکلک‌ها برای رفع برخی سوتفاهم‌ها در بیان احساساتی که کلمات قادر به بیان آن نیستند قدردانی استفاده شود.

روز جهانی ایموجی - World Emoji Day - آسمونی
روز جهانی ایموجی - World Emoji Day

آسمونی: کلمه ایموجی یک کلمه ژاپنی است. در زبان ژاپنی «ای» به معنی عکس و «موجی» به معنی شخصیت است. سابقه استفاده از این عکس-شخصیت‌ها به روزهای آغازین استفاده از تلفن‌همراه در ژاپن باز می‌گردد. در آن زمان شرکت NTT DoCoMo تصمیم گرفت در ابتکار عمل در بازار رقابتی تلفن‌همراه ایموجی‌هایی تهیه کند تا از طریق آن بتوان احساس را به متن پیوند زد. در نهایت در سال 2000 یک کتابخانه بیش از 1000 مدل از این شکلک‌ها را تهیه و منتشر کرد.

البته اینکه هرکس از چه اموجی هایی استفاده می کند بستگی به حالت های روحی شما و سلیقه شما دارد اما یک سری از اموجی ها به صورت معمول بیشتر استفاده می شود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «17 جولای، روز جهانی ایموجی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 17 جولای، روز جهانی ایموجی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.