زمان مطالعه: 1 دقیقه
25 سپتامبر؛ روز جهانی رویا

25 سپتامبر؛ روز جهانی رویا

روز 25 سپتامبر روز جهانی رویا است. روز بین المللی رویا روز اظهار عقیده بر اساس میزان قوه ابتکار و همکاری است.

روز بین المللی رویا روز اظهار عقیده بر اساس میزان قوه ابتکار و همکاری است. این روز در سال 2012 توسط استاد توسعه و اجرای ایده ها، در دانشگاه کلومبیا "روز رویا" نامگذاری شد.

آسمونی: این روز راهی برای کمک به انسان ها، برای رسیدن به رویاها و ساختن جهانی به بهترین جای ممکن برای زندگی بشر است. ما این روز جهانی را با زندگی کردن در رویدادها به همراه واقعیت های مجازی جشن می گیریم.

25 سپتامبر، افراد، شرکت ها و سازمان های جوامع از سراسر جهان، تغییر توانایی های خود را به عمل، با افتخار به حقیقتی ساده می دانند.

روزی که باید موانع را کنار بگذاریم، به طوری که بتوانیم با رویاهایی برای خودمان و یکدیگر به جلو حرکت کنیم. تجربه DreamDay اعلام چشم اندازی، الهام گرفته شده برای آینده است.

ما باید به عنوان یک جامعه جهانی تکامل یابیم و بدانیم که این روز تنها در مورد دنبال کردن رویاهای ما نیست؛ بلکه دیدن رویاها به عنوان نوآوری و هم سو شدن با آنهاست. ما باید هنر الهام گرفتن و آوردن ایده ها به واقعیت را از طریق عمل به آنها یاد بگیریم.

همانطور که ما با رویاهای مان رو به جلو حرکت می کنیم، آن چه که بسیار اهمیت دارد این است که ما آنها را در راه نفع جهان پیاده سازی کنیم. یک برنده همان رویا پردازی است که هیچ گاه تسلیم نمی شود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «25 سپتامبر؛ روز جهانی رویا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 25 سپتامبر؛ روز جهانی رویا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.