زمان مطالعه: 1 دقیقه
2 اکتبر، روز بین المللی اقدامات همدلانه

2 اکتبر، روز بین المللی اقدامات همدلانه

روز اقدامات همدلانه، روزی جهانی است برای انجام خدمات اجتماعی برای درک همدلانه در سراسر جهان است.

 

روز جهانی اقدامات همدلانه بین المللی

تاریخ: 2 اکتبر

 انجام خدمات اجتماعی در سراسر جهان برای آگاه شدن از یکدیگر، و خلق وحدت و درک همدلانه در سراسر جهان

 

سال 2008 ، پنج مدرس رسمی مرکز ارتباط بدون خشونت (جوری منسکا، کتلین مک فران، میکی کاشتان، سیلویا هسکویتز، کترین کدن) تلاش کردند تا بتوانند مهارت همدلی را بین دولتمردان آمریکا از طریق ارائه پیشنهادی به "موسسه تغییر" گسترش دهند، در پی تلاش ها و عدم موفقیت در آن زمان به این فکر افتادند که نه فقط برای دولتمردان بلکه گامی برای ترویج مهارت‌های همدلی در میان همه مردم بردارند.

نتیجه مشاوراتشان برای سال 2009 انتخاب روزی برای اقدامات همدلانه شد، و برای این روز تولد مهاتما گاندی را انتخاب کردند؛ همان روزی را که توسط سازمان ملل برای روز جهانی بدون خشونت انتخاب شده است.

آنها فکر کردند که گاندی از روزی جهانی برای اقدامات همدلانه مسرور خواهد شد، چه که عملی است مستقیما برانگیخته شده از عشق، و جوهر بدون خشونتی که برای ایجاد تغییرات بزرگی در کشورش استفاده کرد.

این روز روزی است برای انجام خدمات اجتماعی در سراسر جهان برای آگاه شدن از یکدیگر، و خلق وحدت و درک همدلانه در سراسر جهان و ما پارسال برای اولین بار همزمان با علاقه مندانی از کشورهای مختلف سعی کردیم، تلاشی برای ترویج همدلی کنیم، شاید در اولین تجربه و مهلت کوتاه بیش از آنکه اقداماتمان را ثمر بخش باشد، نیتمان برای ترویج روح همدلی و هماهنگی با یک حرکت جهانی برایمان خوشایند بود.

همدلی آرزویی است که فکر می کنیم تمامی مردم دنیا در آرزویش روزگار می گذرانند و آرزویی است که همه مردم می توانند فارغ از هر مرز و ملاکی برای تقسیم بندی ها و طبقه بندی ها به دنبالش باشند.

نظر خود را درباره «2 اکتبر، روز بین المللی اقدامات همدلانه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 2 اکتبر، روز بین المللی اقدامات همدلانه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.