زمان مطالعه: 6 دقیقه
نگاهی به پیش بینی ها از جام جهانی 2018 ; رویاهایی که تحقق نیافتند!

نگاهی به پیش بینی ها از جام جهانی 2018 ; رویاهایی که تحقق نیافتند!

نگاهی به پیش بینی های سایت فور-فور-تو( 2-4-4) از جام جهانی 2018 / اختصاصی آسمونی – مهدی زارعی رویاهایی که تحقق...
نگاهی به پیش بینی ها از جام جهانی 2018 ; رویاهایی که تحقق نیافتند!
نگاهی به پیش بینی ها از جام جهانی 2018 ; رویاهایی که تحقق نیافتند!

نگاهی به پیش بینی های سایت فور-فور-تو( 2-4-4) از جام جهانی 2018 / اختصاصی آسمونی – مهدی زارعی

رویاهایی که تحقق نیافتند!

 

به گزارش ورزشی آسمونی ، پیش از هر رقابت معتبری و حین برگزاری آن، بازار پیش بینی مسابقات گرم می شود. این پیش بینی ها می توانند حدس زدن یک نتیجه باشند یا محاسبه مسیر تیمها برای رسیدن به مراحل پایانی و سرانجام پیش بینی قهرمان مسابقات. اما امسال سایت - four-four-two پیش بینی های متفاوتی قبل از جام انجام داد و حتی آمار گلهای خورده تیمها و البته باشگاه آینده بازیکنان بعد از جام را نیز اعلام کرد. با هم این پیش بینی ها را می بینیم و البته آمار حدسیات درست و نادرست این سایت را هم مرور می کنیم!

 

اسپانیا، قهرمان جام جهانی

تفسیر پیش بینی: آن‌ها تعدادی بازیکن جوان و فوق‌العاده در اختیار دارند و با اتکا به قدرت بازیکنان باتجربه‌شان، می‌توانند امیدوار به این باشند که یک جام جهانی دیگر و آخرین جام جهانی ممکن را به آندرس اینیستا تقدیم کنند. ایاگو آسپاس، دیگو کاستا و رودریگو در خط حمله عملکرد خوبی دارند و تمامی ستاره‌های لاروخا، به دنبال قهرمانی هستند و این امر، چندان ناممکن هم نیست!

واقعیت: در فاصله دو روز مانده به اولین بازی اسپانیا در جام، لو پتگی مربی موفق لاروخا به دلیل بستن قرارداد با رئال مادرید اخراج شد. عنان کار به فرناندو هیرویی سپرده شد که تجربه ای در مربیگری تیمهای بزرگ( آن هم تیم ملی) نداشت و نتیجه آن شد که اسپانیا هرگز به درستی از نیروهای خود بهره نبرد. این تیم تنها یک برد در جام کسب کرد؛ برد خفیف(1-0) مقابل ایران و در برابر پرتغال(3-3) و مراکش(2-2) متوقف شد و آن گاه پس از یک تساوی دیگر مقابل روسیه(1-1) در ضربات پنالتی از این تیم باخت و رویاهای هیرو و البته حدسیات فور فور تو را به باد داد!

 

حذف خفیف انگلستان مقابل مدافع عنوان قهرمانی

تفسیر پیش بینی: انگلستان تیم خوبی را در اختیار دارد؛ سیستم 2-5-3 گرت ساوتگیت، نظم و هماهنگی بسیار خوبی را در جمع سه‌شیر‌ها به وجود می‌آورد که همین عامل می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. آن‌ها شاید کمی بلغزند و اجازه صدرنشینی گروه را به بلژیک بدهند اما بازی‌های خوب و منظمی را به نمایش خواهند گذاشت و در نهایت، در یک جدال نزدیک مقابل مدافع عنوان قهرمانی حذف خواهند شد!

واقعیت: حدس سایت درباره دوم شدن انگلیس در این گروه کاملا درست از آب درآمد. اما حضور در مقابل مدافع عنوان قهرمانی نیازمند صدرنشینی ژرمن ها در گروهشان بود. اتفاقی که به هیچ عنوان صحیح از آب در نیامد تا در یک هشتم نهایی دو تیم انگلیس و کلمبیا از یک سو و سوئد و سوییس از طرف دیگر مسابقه بدهند و برندگان این دو مسابقه به رویارویی با هم فکر کنند!

 

دفاع ژرمن ها تا یک چهارم نهایی گل نمی خورد

تفسیر پیش بینی: آلمان‌ها در طول تاریخ جام‌جهانی، دومین تیم برتر از نظر تفاضل گل هستند و از این لحاظ، آمار فوق‌العاده‌ای دارند. ژرمن‌ها با توجه به قدرت خط دفاعی و دروازبان خود، به احتمال بسیار فراوان مقابل سوئد، مکزیک و کره‌جنوبی و در مقابل تیم دوم گروه E ( که احتمالا صربستان یا سوییس است) نیز گلی را دریافت نخواهند کرد. این آمار فوق‌العاده در گل نخوردن، احتمالا در بازی مقابل انگلستان شکسته خواهد شد. زمانی که ژرمن‌ها به مصاف بهترین انگلیس چندسال گذشته می‌روند و خط دفاعی این تیم، آزمون سختی را مقابل هری‌کین، ماشین گلزنی سه‌شیر‌ها پس خواهند داد اما به نظر می‌رسد پس از پایان بازی، این آلمان‌ها هستند که به مرحله بعدی خواهند رسید!

واقعیت: در ضعیف ترین عملکرد تاریخ فوتبال آلمان، تیم فرسوده یوآخیم لو از مکزیک(1-0) باخت؛ در بازی با سوئد یک نیمه بازنده بود و سرانجام در وقت های تلف شده برنده شد و در دیدار حیاتی مقابل کره جنوبی(2-0) باخت و قهرنشین گروه خود شد. آلمان نه از گروه خود صعود کرد و نه در حفظ دروازه خود موفق بود!

 

آرژانتین در دور گروهی حذف خواهد شد

تفسیر پیش بینی: آرژانتینی‌ها با وجود داشتن خط حمله آتشین، در مقدماتی جام جهانی نیز با مشکل گلزنی روبرو بودند و همچنان مشکلات بسیاری را در خط دفاعی و هافبک دارند و مصدومیت رومرو و نرسیدن وی به جام جهانی، در خط دروازه نیز مشکلات عجیبی را برای آلبی‌سلسته به وجود خواهد آورد. کرواسی با قدرت بسیار زیادی به روسیه خواهد آمد؛ ایسلند به دنبال شگفتی‌سازی است و نیجریه، در ماه نوامبر سال گذشته موفق به پیروزی 4-2 در یک بازی دوستانه مقابل مردان سامپائولی شد تا آرژانتین، کار سختی را داشته باشد. لیونل مسی در فرم بسیار خوبی قرار دارد اما این فرم نیز برای نجات آلبی‌سلسته کافی نخواهد بود!

واقعیت: آرژانتین تا آستانه حذف در مرحله گروهی پیش رفت و پس از یک تساوی(1-1) با ایسلند از کرواسی(3-0) باخت. به این ترتیب آلبی سلسته در روز آخر هم باید نیجریه را می برد و هم به انتظار بازی همزمان می نشست. اتفاقات دست به دست هم داد و آلبی سلسته با برد(2-1) از نیجریه راهی دور بعد شد. اما در برابر فرانسه به آسانی(4-3) باخت و یک مرحله دیرتر از پیش بینی از جام کنار رفت!

 

تداوم شگفتی های ایسلند

تفسیر پیش بینی: مردان هیمیر هالگریمسون، در روی ضربات کاشته و سانتر‌ها و کرنر‌ها، بسیار خطرناک هستند و می‌توانند برای هر حریفی دردسر ساز شوند؛ از سوی دیگر این تیم بسیار مستحکم است و سخت می‌توان دفاع این تیم را دور زد. آرون گانرسون، هافبک تیم ملی ایسلند درباره حذف انگلستان در جام جهانی قبلی می‌گوید: همه می‌گویند که انگلستان چقدر در یورو 2016 افتضاح بود اما یک بار دیگر بازی را از ابتدا مشاهده کنید. نگاه کنید که ما چقدر آماده هستیم. ما دوندگی بسیار بالایی داریم، فضاها را به خوبی پوشش می‌دهیم، خوب دفاع می‌کنیم و خوب موقعیت خلق می‌کنیم. سخنی که ایدور گودیانسن پس از پیروزی به ما گفت، کاملا درست بود. او گفت که ما برای هر رقیبی، حریف بسیار ترسناکی خواهیم بود.

واقعیت: ایسلند در روزی که پنالتی لیونل مسی به هدر رفت، آرژانتین را متوقف ساخت اما در روز دوم این ایسلندی ها بودند که مقابل نیجریه پنالتی از دست دادند و سرانجام باختند. یک شکست دیگر در برابر کرواسی نیز در انتظار آنها بود و ایسلندی ها با همان یک امتیاز به خانه بازگشتند.

 

حضور بلژیک در فینال

تفسیر پیش بینی: ما همه ساله منتظر اجرای نمایش‌های جذابی توسط بلژیک بودیم اما امسال با همیشه فرق دارد. هازارد، دی‌بروین، مرتنز، لوکاکو و باتشوایی، در اوج قرار دارند و می‌توانند تیم ملی کشورشان را به سوی مراحل بالاتر هدایت کنند. اما در این زمینه سوالاتی نیز وجود دارد که جواب آن‌ها تاثیر بسیار زیادی در به حقیقت پیوستن این پیشبینی دارد: آیا غیبت ناینگولان احساس خواهد شد؟ آیا خط دفاعی بلژیک از پس این وظیفه سخت بر خواهد آمد؟

واقعیت: بلژیک از مسیری نسبتا آسان به مراحل بالای جام رسید. با این حال خط دفاع این تیم شکننده تر از همیشه بود و با دو گلی که این تیم از ژاپن خورد، تا آستانه حذف از رقابت ها پیش رفت.

 

نیمار برنده کفش طلای جام جهانی

تفسیر پیش بینی: از زمانی که نیمار از بند مصدومیت رهایی یافته است؛ نشان داده‌است که او همچنان یک بازیکن غیرقابل مهار است و به نظر می‌رسد که نیمار در همان چهار بازی ابتدایی، می‌تواند با زدن گل‌های بسیار، خود را به کسب کفش طلای جام بیست و یکم، نزدیک کند. اما برای کسب قهرمانی جام‌جهانی، شما نیاز به یک خط دفاعی قوی و مقتدر دارید. تیته و مردانش با وجود آمار خوب دفاعی و 16 کلین‌شیت در 21 بازی، همچنان در خط دفاعی ضعف‌های عمده‌ای دارند که می‌تواند منجر به حذف آن‌ها در مقابل بلژیک شود. مصدومیت دنی‌آلوز و معلوم نبودن جانشین وی، رهاسازی فضاها توسط مارسلو در هنگام حملات و نبودن میراندا و تیاگوسیلوا در فرم فوق‌العاده خود، موجب می‌شود تا خط دفاع سلسائو آسیب‌پذیر باشد.

واقعیت: خط دفاعی برزیل از نظر آمار در چهار بازی ابتدایی خود با تنها یک گل خورده، بهترین عملکرد را در بین 32 تیم شرکت کننده در جام برجای نهاد( به صورت مشترک با اروگوئه). نیمار هم در چهار بازی نخست برزیل 3 گل زد تا پشت سر سه بازیکن دیگر برای رسیدن به کفش طلا قرار داشته باشد.

 

خامس به رئال بازخواهد گشت

تفسیر پیش بینی: کلمبیا به احتمال بسیار بالا، نمی‌تواند از مرحله یک هشتم بالاتر برود اما خامس، کار خود را برای تیم ملی کشورش انجام خواهد داد. نکته‌ای که سبب می‌شود احتمال بازگشت خامس بالاتر رود، این است که زین‌الدین زیدان از سمت سرمربیگری رئال‌مادرید کناره‌گیری کرده است و فلورنتینو پرز، مشتاق بازگشت خامس خواهد بود.

واقعیت: باید منتظر ماند و دید بعد از جام جهانی چه تصمیمی گرفته خواهد شد!

منبع: اختصاصی آسمونی
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نگاهی به پیش بینی ها از جام جهانی 2018 ; رویاهایی که تحقق نیافتند!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نگاهی به پیش بینی ها از جام جهانی 2018 ; رویاهایی که تحقق نیافتند! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.