زمان مطالعه: 1 دقیقه
22 جولای ، روز جهانی مغز

22 جولای ، روز جهانی مغز

بیست و دوم جولای هر سال به عنوان روز جهانی مغز نامگذاری شده است. این روز فرصت مناسبی است برای بررسی دقیق‌تر آنچه که می‌تواند برای سلامت مغز ما مضر باشد.

روزهای بسیاری در ارتباط با بیماری های عصبی وجود دارد که توسط سازمان های حرفه ای در همکاری با سازمان بهداشت جهانی، سازمان های ملی و وزارتخانه های بهداشت محلی برگزار می شوند.

روز جهانی مغز - World Brain Day
روز جهانی مغز - World Brain Day

آسمونی: بنیاد جهانی نورولوژی (WFN) در تاریخ 22 ژوئیه 1957 تأسیس شد و روز جهانی مغز را در سال 2014 راه اندازی کرد. روز جهانی مغز تمرکز خود را به موضوعات مختلف در هر سال اختصاص می دهد. هدف اصلی این روز افزایش آگاهی عمومی و ارتقای حمایت از سلامت مغز است.

 

نظر خود را درباره «22 جولای ، روز جهانی مغز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 22 جولای ، روز جهانی مغز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.