زمان مطالعه: 1 دقیقه
اجلاس جهانی صدا

اجلاس جهانی صدا

اجلاس جهانی صدا یکی از همایش هایی است که همزمان با جشنواره بین المللی رادیو برگزار می شود. برای آشنایی با...

اجلاس جهانی صدا یکی از همایش هایی است که همزمان با جشنواره بین المللی رادیو برگزار می شود. برای آشنایی با اجلاس جهانی صدا این بخش آسمونی را تا پایان دنبال نمایید.

اجلاس جهانی صدا
اجلاس جهانی صدا



اجلاس جهانی صدا

اجلاس جهانی رادیو، فرصتی مناسب برای تبادل نظر و اندیشه میان دست اندرکاران رادیو از کشورهای مختلف است. فرصتی که می تواند به بالندگی و شکوفایی دیدگاهها و تفکرات مربوط به حوزه بی بدیل رادیوگر کند. از آنجایی که در سپهر رسانه ای پر رقابت امروز، رادیو برای بقاء و حفظ مخاطبان خود نیازمند همگامی و همراهی با شتاب روزافزون پیشرفت در عرصه های گوناگون برنامه سازی اعم از فرم و محتوا است، لذا بهره گیری فعالان این حوزه از دستاوردهای فکری و کاربردی یکدیگر در اقصی نقاط جهان می تواند افق نوین و تازه ای به روی رادیو بگشاید.

عصری که در آن به سر می بریم عصر تکثر و تنوع رسانه هاست. علاوه بر رسانه های سنتی پخش، رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی توانسته اند با سرعت و شتاب اعجاب انگیزی مخاطبان بسیاری را به خود اختصاص دهند. مخاطبانی که بخشی از آن ها در گذشته به رسانه هایی چون رادیو و تلویزیون اختصاص داشته اند.

حال مهمترین راهکار رادیو برای حفظ و بقاء جایگاه خود همگامی و همسویی با پیشرفت های فناوری و قالب های نوین برنامه سازی است.

تبادل تجربه ها و اندیشه ها و همگامی اندیشمندان رادیو، یکی از گام های موثر در این مسیر است که می تواند سبب پویایی و رشد هرچه بیشتر رادیو گردد.

برگزاری نشست ها و اجلاس ها و همایش های بین المللی با حضور صاحب نظران، کارشناسان و فعالان حوزه رادیو می تواند راهگشای مسیرهایی به سوی ترقی و پیشرفت به شمار آیند. معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران نیز با کسب تجربه های ارزشمند و گرانقدر از برگزاری پنج دوره اجلاس جهانی با مشارکت اندیشمندان و صاحب نظران رادیویی ایرانی و خارجی با درک موقعییت و وضعیت کنونی رسانه رادیو در جامعه و با شناخت فرصت های لازم برای توسعه و گسترش بنیان فکری و عملی خود اقدام به برگزاری ششمین اجلاس جهانی رادیو در اردیبهشت 1398 می کند و در این اجلاس به موضوعاتی چون رادیو، نظریه ها و کاربردها، رادیو و آموزش، رادیو و مدیریت کسب و کار، رادیو و فرایند همگرایی در فن آوری، رادیو فرهنگ و هنر، رادیو و ژورنالیسم و رادیو، شناخت و علوم شناختی خواهد پرداخت.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «اجلاس جهانی صدا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره اجلاس جهانی صدا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.