زمان مطالعه: 1 دقیقه
محتوای تدریس آموزشگاه های وردپرس

محتوای تدریس آموزشگاه های وردپرس

سیستم مدیریت محتوا یا Content Management System که به اختصار CMS گفته می شود.

CMS یا سیستم مدیریت محتوا چیست؟

سیستم مدیریت محتوا یا Content Management System که به اختصار CMS گفته می شود. CMS سیستم نرم افزاری ای است که به کمک آن محتوا مدیریت می شود، این نرم افزارها الزاما وابسته به وب نیستند و برنامه های کاربردی مدیریت محتوای وب سایت، صرفا یک نمونه از سیستم های مدیریت محتوا هستند. بدلیل گسترش استفاده از این سیستم در شاخته مدیریت محتوای وب سایت، CMS را به نام سیستم مدیریت محتوای سایت می شناسند.

وردپرس چیست؟

وردپرس عبارت است از یک سیستم مدیریت محتوای سایت‌ساز که با استفاده از ان قادر خواهید بود تا اقدام به راه‌اندازی انواع گوناگونی از وبسایت و وبلاگ بپردازید.وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) متن باز و رایگان می باشد که به کمک آن می توانید در سریعترین زمان ممکن یک سایت امن و با امکانات بسیار مناسب راه اندازی کنی وردپرس با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP ساخته شده و توسط Mysql نیز پشتیبانی می‌شود

سیستم های مدیریت محتوا

یکی از مهم ترین پارامترهای انتخاب بهترین سیستم مدیریت محتوا، اپن سورس ( متن باز ) بودن سیستم است. منظور از Open source این است که کدهای نرم افزار برای توسعه و گسترش آن باز باشد. در زیر نام سه سیستم مدیریت محتوای متن باز محبوب در بین وبمستران ( مدیران سایت ) را لیست کردیم:
1- سیستم مدیریت محتوای وردپرس WordPress
2- سیستم مدیریت محتوای جوملا Joomla
3- سیستم مدیریت محتوای دروپال Drupal

نظر خود را درباره «محتوای تدریس آموزشگاه های وردپرس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره محتوای تدریس آموزشگاه های وردپرس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.