زمان مطالعه: 2 دقیقه
اشتباهات رایج زنان در روابط جنسی

اشتباهات رایج زنان در روابط جنسی

در این بخش، آسمونی شما رو با اشتباهاتی که معمولا خانم ها در رابطه زناشویی مرتکب می شوند رو بیان می کنه تا...

womens-mistakes-in-relationships
womens-mistakes-in-relationships


در این بخش، آسمونی شما رو با اشتباهاتی که معمولا خانم ها در رابطه زناشویی مرتکب می شوند رو بیان می کنه تا شما خانم ها با اجتناب از این موارد  اجازه ندهید هیچ یک از موارد  زیر در اتاق خوابتان یک شب لذت بخش را خراب کند!

1- زمانی را صرفا به خودتان اختصاص نمی دهید

زنان عموما به فرزندان و دوستان صمیمی شان بیش از خود توجه نشان می دهند. بسیار دشوار است به اشتراک گذاشتن جسم تان در حالی که هیچ زمانی را بخود اختصاص نمی دهید. بهتر است کمی خودخواه تر شوید! در هر روز زمانی را تنها به خودتان اختصاص دهید. این زمان می تواند صرف امور کوچکی مثل لاک زدن ناخن هایتان و یا رفتن به باشگاه ورزشی و یا خواندن کتاب مورد علاقه تان شود. مطئمن باشید هر چه بیشتر به خود برسید، برای برقراری رابطه جنسی آمادگی بیشتری (به لحاظ روحی و جسمی) در خود ایجاد خواهید کرد.

2- نسبت به اندام خود حس خوبی ندارید

شاید از اضافه وزن، چربی های دور شکم و یا ترک های پوستی تان منزجر هستید. مدام به خود یادآور شوید که در هر صورت زیبا هستید و اندام هیچ فردی بدون نقص نیست. مطمئن باشید در اغلب مواقع همسر شما آنچنان که فکر می کنید به این ایرادهای ظاهری توجه نمی کند. او از اینکه در کنار شما و با شماست خوشحال و پرهیجان است و همین به تنهایی برای خوشحال بودن کافیست.

3- به همسر خود نمی گویید چه چیز خوشحالتان می کند

او نمی تواند ذهن شما را بخواند. بهتر است تظاهر به لذت بردن نکنید و اگر در روابط خود به رضایت کامل نرسیدید با لحنی دوست داشتنی او را راهنمایی و در عین حال تشویق کنید.

4- در طول روز اغواگری نمی کنید

رابطه جنسی (لااقل برای خانم ها) با در آوردن لباس آغاز نمی شود و به پیش زمینه احتیاج است . بهتر است این زمینه را از ابتدای روز برای خود ایجاد کنید. زمانی که همسرتان سرکار است به او پیام های عاشقانه دهید و در ذهنتان برای این رابطه آمادگی لازم را ایجاد کنید.

5- تماس چشمی برقرار نمی کنید

بسیار مهم است که در طول روز و بخصوص در حین رابطه جنسی با همسرتان تماس چشمی داشته باشید. تماس چشمی در ایجاد و تقویت صمیمت و عاطفه تاثیر قابل توجهی دارد.

6- پیش نوازش نادیده گرفته می شود

Sick couple resting in bed
Sick couple resting in bed

7- در اتاق خوابتان عکس های خانوادگی (پدر و مادر و یا فرزند خود) را قرار می دهید

این تصاویر شما را به لحاظ جنسی سرد می کنند. بهتر است آن ها را در اتاق نشیمن قرار بدهید تا بهتر بتوانید بر رابطه خود و همسرتان متمرکز شوید.

8- حالات و پوزیشن مناسبی را برای نزدیکی انتخاب نمی کنید

9- خندیدن را فراموش می کنید

لزومی ندارد که رابطه جنسی بسیار جدی و رسمی برگزار شود! از حس شوخ طبعی خود در حین رابطه بهره بگیرید. رابطه جنسی همیشه همانطور که در فیلم ها و یا کتاب ها اشاره می شود نیست. نگرانی را از خود دور کنید و راحت و صمیمی باشید.

10- روش های جدید را امتحان نمی کنید

برای افزایش هیجان و لذت، خلاقیت و روش های جدیدتر در رابطه جنسی اهمیت بسیاری دارد و شما را به مرحله بالاتری می رساند.

11- انتظار دارید ارگاسم در شما همانند همسرتان و به همان سرعت اتفاق بیفتد

ارگاسم در مردان به طور متوسط در 2 تا 5 دقیقه اتفاق می افتد، در حالیکه زنان برای این امر به 40 تا 45 دقیقه احتیاج دارند.

12-  پیش از برقراری رابطه، دستشویی نمی روید

برای پیشگیری از فشار در حین رابطه، بهتر است پیش از شروع، ادرار کنید و اجازه ندهید این حس در شما ایجاد استرس کرده و مانع از لذت بردن شود.

 

برای دانستن آنکه چطور یک زن جذاب باشیم، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

چطور یک زن جذاب باشیم ؟

 

 

نظر خود را درباره «اشتباهات رایج زنان در روابط جنسی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره اشتباهات رایج زنان در روابط جنسی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.