زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین باشگاه های بدنسازی بانوان در تهران

بهترین باشگاه های بدنسازی بانوان در تهران

 انتخاب باشگاه شاید در نگاه اول مهم به نظر نرسد اما پس از چند جلسه تمرین و دیدن مشکلات موجود ممکن است...
woman-gym3
woman-gym3

  انتخاب باشگاه شاید در نگاه اول مهم به نظر نرسد اما پس از چند جلسه تمرین و دیدن مشکلات موجود ممکن است شما را پشیمان و دلزده کند. اما باشگاه خوب چه ویژگی هایی دارد ؟ چه دستگاه هایی دارد ؟ رفتار پرسنل با شما چگونه است ؟ چه امکانات ویژه ای دارد ؟ این بخش آسمونی را تا انتها مطالعه کنید تا با نحوه انتخاب یک باشگاه بدنسازی مناسب آشنا شوید و در آخر باشگاه های خوب شهر کرج را خدمت شما معرفی خواهیم نمود. محل باشگاه : به محل باشگاه توجه نمایید ، اگر باشگاه شما دور باشد یا مسیر پر ترافیکی داشته باشد، احتمال اینکه جلسات تمرینی خود را نادیده بگیرید بالا می رود. مثلا، باشگاهی را انتخاب کنید که بین راه رفت یا برگشت محل کارتان یا نزدیک به خانه‌ی شماست. شهریه : شهریه می تواند در باشگاه‌های ورزشی بسیار متفاوت باشد. این مبلغ به عواملی همچون ویژگی‌های باشگاه یا تعداد جلساتی که قصد تمرین دارید بستگی دارد. اگر مباحث مالی یکی از نگرانی‌های شماست، شهریه ی باشگاه یک عامل تعیین کننده در انتخاب شما خواهد بود. باید چندین باشگاه را در منطقه ی خود بررسی کنید و مبلغ شهریه آن‌ها را باهم مقایسه نمایید تا مناسب‌ترینشان را برگزینید. ساعت کار باشگاه بسیار مهم است : باشگاهی را انتخاب کنید که بیشترین زمان ممکن را فعال باشد تا بتوانید جلسات تمرینی خود را به خوبی در برنامه‌ی روزانه‌تان بگنجانید یعنی یا 24 ساعت شبانه روز و یا حداکثر زمان شب و روز باشگاه باز باشد. همیشه بخاطر داشته باشید تا ساعت کار و تاریخ‌هایی که باشگاه تعطیل است را مد نظر داشته باشید . نگاهی به تجهیزات بیاندازید : به تعداد ماشین‌ها، وزنه‌ها و تجهیزات تمرینات هوازی توجه کنید. اگر آن باشگاه دارای تجهیزات و ماشین‌های متنوعی باشد خیلی بیشتر و بهتر تمرین خواهید کرد پس به این مورد به طور ویژه ای دقت نمایید هم چنین در یک باشگاه خوب مقدار مسافت و تعداد دستگاه‌ها باید متناسب با تعداد اعضای آن باشد دستگاه‌های کاردیو: یک باشگاه خوب باید به تعداد کافی دستگاه کاردیو مثل، تردمیل،دوچرخه ثابت،دستگاه اپتیکال،پله، و … داشته باشد. دستگاه‌های بدنسازی: علاوه بر انواع دستگاه‌های بدنسازی مخصوص کلیه قسمت‌های بدن،یک باشگاه بدنسازی ایده آل باید به تعداد بالا از نیمکت‌های سینه قابل تنظیم،پیه اسکاتع سیمکش‌ها و امثال این داشته باشد.

woman-gym1
woman-gym1

تغذیه : تغذیه ی خوب ورزشکاران دقیقا از داخل باشگاه شروع می شود پس بوفه باشگاه باید کاملا مجهز و کامل باشد و انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی‌ها را در فضایی مطبوع و خوشایند در اختیار اعضا قرار دهدو اگر یک متخصص تغذیه و پزشک در باشگاه حضور داشته باشند یک امتیاز بزرگ محسوب می شود . محیط باشگاه را بررسی نمایید : چیزهایی مانند نوع موسیقی که پخش می‌شود یا جای تجهیزات در باشگاه، نقش مهمی در لذت شما از تمرینتان بازی می‌کنند. همچنین باید با آدم‌هایی که در آن باشگاه و همزمان با شما تمرین می‌کنند نیز احساس راحتی کنید . هم چنین بهتر است باشگاه های بانوان اتاق مخصوص کودک داشته باشد تا به  آسایش شما حتی با همراه داشتن فرزندتان کمک کند . امنیت باشگاه از جمله عوامل بسیار مهم در جلب و حفظ اعضا برای باشگاه است.کلید لاکر (کمد لباس) باید فقط دست خودتان باشد و بهتر است که برای جلوگیری از دزدی یا درگیری در باشگاه از دوربین مدار بسته در سراسر باشگاه استفاده شود. نظافت : یک عامل خیلی مهم برای انتخاب یک باشگاه ورزشی، پاکیزگی است. مثلا مطمئن شوید که دستمال و ظرف های ضدعفونی کننده‌ای وجود دارد تا پس از استفاده از هر تجهیزاتی آنرا تمیز کنید. همچنین رختکن، سرویس‌های بهداشتی و حمام باشگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید به خوبی تمیز نگاه داشته شده‌اند هم چنین هوای باشگاه اهمیت بسیار زیادی دارد.تهویه مطبوع باید در همه ساعات خوب کار کند و هوای باشگاه باید بدون استفاده از اسپری‌های خشبو کننده، تازه و مطبوع باشد . پرسنل باشگاه : این افراد در موارد مختلفی می توانند شما را یاری دهند پس دقت کنید که افراد موجه و با روابط عمومی بالا باشند برای اطلاع از این مهم درباره نحوه ی رفتار کارکنان سالن سوال کنید چراکه عامل مهم دیگر در ارزیابی یک سالن ورزشی، شیوه رفتار و تعامل کارکنان با اعضاست. ببینید آیا مربیان به مشتریان توجه دارند و آنها را تمرین می دهند یا در کناری نشسته اند و به آنها بی توجه هستند. همچنین باید درباره وجود بخش های انحصاری در سالن ورزشی سوال کنید، زیرا ممکن است در برنامه ورزشی شما موثر باشند. مثلا اگر بخشی از سالن یا زمان معینی از کار سالن به صورت انحصاری به زنان اختصاص داده شده باشد، ممکن است مراجعان مرد یا فضای کافی یا زمان مناسب برای انجام ورزش پیدا نکند. سالن های تناسب اندام معمولا در شروع خدماتی مانند یک جلسه رایگان با مربی شخصی یا آموزش رایگان نحوه کار با دستگاه های گوناگون را به مشتریان عرضه می کنند. توجه داشته باشید که از این جلسه های رایگان استفاده کنید. یک راه تشخیص ساده این است که حس کنید مسوولان سالن در کارشان حرفه ای هستند و صرفا مانند یک فروشنده از شما استقبال نمی کنند.

woman-gym2
woman-gym2
  • دانش موج
  • دهکده آبی پارس
  • پامچال
  • دانشگاه تربیت معلم پردیس
  • شهدای فردیس
  • یادآوران

برای اطلاع از دستورالعمل ها، نکات انتخاب یک باشگاه خوب و همچنین لیست باشگاه ها در کرج کلیک نمائید:

بهترین باشگاه های ورزشی در کرج

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین باشگاه های بدنسازی بانوان در تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین باشگاه های بدنسازی بانوان در تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.