زمان مطالعه: 4 دقیقه
لباس های مناسب خانم ها در فصل پاییز

لباس های مناسب خانم ها در فصل پاییز

برای پوشیدن لباس مناسب در فصل پاییز باید محتاط بود زیرا همانطور که گرمای تابستان جای خود را به هوای معتدل...

fall-outfit1
fall-outfit1

برای پوشیدن لباس مناسب در فصل پاییز باید محتاط بود زیرا همانطور که گرمای تابستان جای خود را به هوای معتدل پاییز می دهد باید لباس هایی بپوشیم که هم راحت باشند و هم مدل روز. اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که براساس فصل لباس می پوشید، این بخش آسمونی را حتما مطالعه کنید چرا که راهنمای مناسبی برای انتخاب لباس در فصل پاییز را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم که در ادامه می خوانید.

پوشیدن لباس های چند لایه برای پاییز

در ابتدای این فصل ممکن است در یک روز دما تغییرات زیادی داشته باشد. این بدان معناست که شما باید لباسی را برای بیرون رفتن انتخاب کنید که با تغییر دما بتوان آن را از تن درآورد. راه حل این تفکر پوشیدن چند لایه لباس است. خانم ها می توانند در ابتدای فصل لباس های کوتاه و تابستانه خود را با شلوارهای سبک و تنگ بپوشند و برای لایه رویی از ژاکت یا مانتوهای بلند نازک استفاده کنند. درحالیکه آقایان همچنان تی شرت و بلوز مردانه برتن دارند و برای لایه رویی ژاکت یا پلیور نازک می پوشند.

fall-outfit3
fall-outfit3

جنس لایه های لباس پاییزه

هنگامی که چند لایه لباس می پوشید، انتخاب جنس لباس بسیار اهمیت دارد. مطمئن شوید که در بین لباس هایی که انتخاب می کنید ترکیبی از جنس نازک و ضخیم و سبک و سنگین نباشد. برای مثال، پوشیدن یک بالاتنه حریر نازک و یک ژاکت پشمی همخوانی ندارد. لباس های نخی و تی شرت های سبک به جای پلیور های سنگین حس راحتی بیشتری به شما می دهد و می توانید به راحتی در لباس خود نفس بکشید. مادامی که هوا سردتر می شود از لباس های پنبه ای و تی شرت های آستین بلند استفاده کنید و در زمان سرما ژاکت های پشمی را جایگزین کنید. شلوارهای جین کتانی و ژاکت های جین نیز برای فصل سرد مناسب هستند. هرچه جنس پارچه لباس ضخیم تر شود، برای پوشیدن در فصل سرد مناسب تر خواهد بود، تنها شلوارهای جین، پشمی و ژاکت و پلیور مناسب پاییز هستند، نه بیشتر از آن.

رنگ های لباس های پاییزه

الهام گرفتن از هارمونی رنگ های طبیعی فصل پاییز بهترین روش برای انتخاب رنگ لباس در این فصل است. رنگ برگ های پاییزی، مانند قهوه ای، نارنجی، قرمز تیره، از رنگ های سنتی لباس های پاییزه هستند.  برای اینکه اینگونه رنگ های موجود در طبیعت درخشش بیشتری داشته باشند، تن طلایی را به لباس ها افزوده و یا از زیورآلات درخشان مانند منجق و سنگ های براق استفاده کنید.

fall-outfit2
fall-outfit2

روند تغییر رنگ های مناسب پاییز

هرساله، طراحان مد رنگ های تازه ای را برای پاییز طراحی می کنند. صرف زمان برای جستجوی مجله ها در فصل تابستان این اطمینان را به شما می دهد که از رنگ های طراحی شده برای پاییز مطلع خواهید شد. با نگاهی به مجله ووگ در می یابیم، سایه هایی از رنگ بژ، خاکستری، خردلی، صدفی و سبز تیره رنگ های مناسب پاییز امسال هستند. در کل، رنگ های گرم مانند خانواده قرمز انتخاب مناسبی است، اما رنگ های سرد مانند آبی تیره نیز با حس سرزندگی خود می تواند رنگ پاییزی مناسبی باشد.

نقوش مناسب پاییز

پارچه های شطرنجی همیشه در پاییز مورد استقبال بوده اند که معمولا در تولید پالتو های کوتاه استفاده می شود. بعدها از این طرح در تولید بلوز، شال و ژاکت نیز استفاده شد. رنگ هاس سنتی قرمز و مشکی بسیار مناسب این فصل هستند اما امروزه ترکیب های متنوعی در دسترس است. طرح بدن حیوانات مانند پلنگ که گاهی با ترکیب تن خاکی و ساز و برگ متفاوت ارائه شده است، بسیار مناسب پاییز است.

جنس لباس پاییزه

پارچه های مخمل کبریتی ، چرم، جیر،‌ پارچه های کتانی راه راه و زبر، مخمل، بافتنی و کشباف، پارچه هایی که آستر دارند، خز و در نهایت پارچه های پشمی، پارچه های لباس های پاییزی هستند. پس به سراغ این جنس ها هنگام انتخاب بروید.

fall-outfit4
fall-outfit4

رنگ لباس های پاییزی

پاییز فصل زرد و نارنجی است بنابراین شما هم در این فصل به طبیعت و حال و هوای آن احترام بگذارید و لباس هایی را انتخاب کنید که رنگ آنها مناسب این فصل است. سبز یشمی، آبی تیره(آبی نفتی)، عاجی و قهوه ای مناسب این فصل هستند. رنگ هها در پاییز غوغا می کنند پس شما هم د راین جشن رنگ طبیعت شرکت کنید.

نوع لباس های پاییزه

وقتی بوی مهر می آید کم کم وقت آن است که لباس های آستین کوتاه را جمع کنید و لباس های دیگری را مهمان جارختی تان بکنید. بلوزهای یقه اسکی،‌ ژاکت کشباف،‌ عرق گیر، شلوارهای جین، شلوارهای پارچه ای کمی ضخیم تر،‌ و دستکش های چرمی و یا موهر ظریف، چکمه های ساق بلند، بلوزهای بلند دکمه دار، کت های ورزشی مناسب، جلیقه و کت های کوتاه کمردار، کمربندهای چرمی از کمد شما یک کمد پاییزی می سازند.

fall-outfit6
fall-outfit6

7 پیشنهاد ایده آل:

  1. می توانید یک ژاکت قرمز و یا هر رنگ شاد دیگر را که با کمر یا دکمه بزرگی بسته می شود را با یک بلوز یقه اسکی سفید بپوشید. زیورآلات رنگ قهوه ای مانند آنهایی که از چرم ساخته شده اند تیپ پاییزی شما را کامل می کنند.
  2. پیشنهاد شماره دو برای مهمانی های زنانه مناسب است. شما می توانید یک چکمه نیم ساق را با یک دامن بلند با طرح های هندسی و رنگ های شاد بپوشید و آن را با یک بلوز آستین بلند ساده و یک گردنبند ظریف کامل کنید. می توانید برای اینکه سردتان نشود ساق بپوشید.
  3. خوب آقایان اعتراض نکنند. به فکر آنها نیز بوده ایم. خوب شما باید برای پاییز امسال یک جین خاکستری بخرید. در روزهای پاییز دست از سر جین های آبی بردارید و شلوار جین خاکستری تان را با یک پیراهن یقه اسکی یا یقه گرد ست کنید.
  4. چند وقتی است که ژاکت های فانتزی زیبا برای دختر خانم ها به بازار پاییزه آمده است. شما می توانید یکی از این ژاکت های کوتاه به رنگ شاد را با یک بلوز نازک به رنگ های سفید و بنفش روشن و شلوار جین ست کنید.
  5. پوشیدن تونیک های پشمی وبافتنی بلند در این فصل غوغا می کند. می توانید این تونیک ها را با یقه اسکی و آستین های تا آرنج به همراه ساق بپوشید.
  6. پیشنهاد شماره 6 ما هم مخصوص آقایان است و آن خرید یک شلوار کتانی مشکی است. شلوار کتانی مشکی هم بسیار شیک است و هم به شما ظاهر رسمی تری می بخشد. می توانید این شلوار را با بلوز یشمی ست کنید. همچنین این شلوار با ژاکت بی آستین بسیار زیبا می شود.
  7. آقایان می توانند تیپ لباس پاییزی شان را با خرید یک کت مخمل کبریتی، کامل کنند. رنگ های شتری، قهوه ای و حتی سدری برای پاییز ایده آل است. خوبی این کت ها این است که هم با شلوار جین ست می شوند و هم با شلوار پارچه ای.
نظر خود را درباره «لباس های مناسب خانم ها در فصل پاییز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره لباس های مناسب خانم ها در فصل پاییز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.