زمان مطالعه: 2 دقیقه
گواهینامه بین المللی Wissen از انتشارات Science Archive کشور آلمان

گواهینامه بین المللی Wissen از انتشارات Science Archive کشور آلمان

یکی از گواهینامه های بین المللی که معمولا در کنفرانس ها و همایش ها به برگزیدگان اهدا می شود، گواهینامه بین...

یکی از گواهینامه های بین المللی که معمولا در کنفرانس ها و همایش ها به برگزیدگان اهدا می شود، گواهینامه بین المللی Wissen نام دارد. آسمونی در این بخش در مورد چگونگی تشخیص گواهینامه آموزشی اصلی را شرح می دهد و در مورد گواهینامه بین المللی Wissen از انتشارات Science Archive کشور آلمان صحبت می کند.

گواهینامه بین المللی Wissen از انتشارات Science Archive کشور آلمان
گواهینامه بین المللی Wissen از انتشارات Science Archive کشور آلمان



گواهینامه بین المللی Wissen از انتشارات Science Archive کشور آلمان

گواهینامه بین المللی Wissen یکی از معتبرترین گواهینامه های بین المللی است که توسط کشور آلمان و انگلیس ارائه می شود.

انتشاراتی که کشور آلمان از طریق آن گواهینامه بین المللی Wissen را ارائه می کند، انتشارات Science Archive نام دارد.

wissen-international-certificate
wissen-international-certificate

چگونه مدرک و گواهینامه آموزشی معتبر را بشناسیم؟

نکته اول: در خصوص مدارک و گواهینامه های آموزشی است. تقریبا می توان به جرات گفت ثبت و رجیستر شدن گواهینامه های آموزشی اصلا مهم نیست و معمولا شرکت های بزرگ به این موضوع اهمیت نمی دهند، البته شاید از شرکت صادر کننده استعلام کنند که آیا فرد در دوره شرکت کرده است یا خیر. پس رجیستر شدن تنها یک مزیت اضافه برای دانشجو می باشد و اهمیت چندانی ندارد.

نکته دوم: تقریبا تمام گواهینامه هایی که در ایران صادر می شوند، گواهینامه های داخلی هستند و گواهینامه بین المللی نیستند، این گواهینامه ها از طرف نمایندگی های ایران شرکت های بین المللی صادر می شود و البته معتبر هم هستند. البته برخی از شرکت ها در قبال هزینه های بالا این گواهی ها را صادر می کنند.

گواهینامه های بین المللی که توسط شرکت اصلی ثبت شود هزینه های بسیار بالایی دارد که معمولا شرکت ها این کار را انجام نمی دهند.

در ضمن خیلی تفاوتی بین گواهینامه ای که از یک شرکت داخلی مثل ایران آکادمی ارائه می شود با یک نمایندگی شرکت خارجی وجود ندارد.

نکته سوم: متاسفانه برخی از افراد از عدم آگاهی خیلی از دانشجو ها استفاده کرده و با هزینه های بالا گواهینامه هایی با نام بین المللی صادر می کنند.(بعنوان مثال گواهی نامه ای که برای موسسه آموزشی حداکثر 50 هزار تومان هزینه تمام شده دارد را به قیمت حدود 200 تا 300 هزارتومان ارائه می کنند.)

نکته چهارم: خیلی از شرکت های گواهینامه دهنده در وجودشان شک است، قبلا مطلبی در خصوص شناخت شرکت های معتبر گواهینامه دهنده منتشر کردیم و در آنجا توضیح دادیم، چطور می شود شرکت های اصلی را شناخت.

خیلی از شرکت های گواهینامه دهنده آموزشی که با نام بین المللی معرفی می شوند، در اصالتشان شک و شبهه وجود دارد، بعنوان مثال اسم TUV از جایگاه مطلوب در سطح بین المللی و بخصوص ایران برخوردار است و امروزه شاهد بوجود آمدن توف های مختلف هستیم، جالب است گاها دیده شده یکی از حروف Tuv Nord را برداشته اند و اسمی شبیه آن ساخته اند یا همین کار را با نام شرکت معتبر DNV (این شرکت ایران را تحریم کرده است و در ایران نمایندگی ندارد) انجام داده اند و حرف آخرش را عوض کرده اند.

نظر خود را درباره «گواهینامه بین المللی Wissen از انتشارات Science Archive کشور آلمان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره گواهینامه بین المللی Wissen از انتشارات Science Archive کشور آلمان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.