زمان مطالعه: 1 دقیقه
درب و پنجره | بهترین فروشندگان انواع درب و پنجره در تهران

درب و پنجره | بهترین فروشندگان انواع درب و پنجره در تهران

سرد شدن هوا حرارتی از یک سو و از سویی دیگر وجود آلودگی های صوتی در شهرهای بزرگ شرایط باعث شده است تا مهندسان به فکر ساخت درب و پنجره هایی که بتواند این مشکلات

 امروزه کارشناسان انرژی به این نتیجه رسیده اند که 40 درصد اتلاف انرژی ساختمان ها از طریق پنجره ها  می باشد. یکی از مهمترین راه های جلوگیری از این اتلاف انرژی استفاده از درب و پنجره دوجداره با شیشه های دوجداره می باشد، به طوری که در حال حاضر 70 درصد ساختمان های قاره اروپا از این نوع درب و پنجره دوجداره بهره می برند. عموما پنجره های دوجداره، با عنوان فنی UPVC(Unplasticised Poly Vinyl Chloride) شناخته می شوند هرچند که در کشور ما واژه پنجره دوجداره به پنجره هایی که قاب آن از جنس های فلزی بوده و شیشه آن دوجداره می باشد نیز گفته می شود. این ماده یک نوع ترموپلاست مدرن متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام است. علاوه بر این نوع پنجره دوجداره، امروزه پنجره های دیگری نیز با عنوان پنجره های چوبی، آلومینیومی و آهنی دوجداره نیز به خریداران پیشنهاد می گردد که بعضا در کنار قیمت مناسب تر، برخی از ویژگی های اصلی پنجره های دوجداره را دارا نمی باشند  درب و پنجره

ویژگی فروشندگان درب و پنجره خوب

یک فروشنده خوب درب و پنجره باید در ابتدا تنوع جنس داشته باشد از پنجره های upvc  تا درب های آلمینومی و صنعتی باید همه را دارا باشد تا مشتری بتواند بهترین انتخاب را کند . همچنین باید اجناسش از استاندارد های بین المللی برخوردار باشد تا بیشترین عمر را کنند. صدور بیمه پس از خرید و خدمات پس از فروش نیز یکی از موارد مهم است که باید قبل خرید به آن توجه شود. فروشندگان خوب درب و پنجره نصب و راه اندازی احناس فروخته شده خود را نیز با قیمتی مناسب به عهده میگیرند تا مشتری برای پیدا کردن نصاب به مشکل برنخورد.

درب و پنجره
درب و پنجره
درب و پنجره

خدمات فروشندگان درب و پنجره 

خدمات فروشندگان درب و پنجره به محصولاتی که میفروشند و نصب می کنند خلاصه می شود که در زیر به معرفی آنها می پردازیم.

  1. درب و پنجره upvc
  2. درب و پنجره آلمینیومی
  3. درب ضد آب
  4. درب های شیشه ای
  5. شیشه ها و پنجره های دو و سه جداره
  6. توری های پنجره و درب
  7. درب های صنعتی
  8. کرکره های برقی
  9. درب رول آپ
  10. درب فولد آپ

همچنین نصب ، تعمیر و تعویض موارد بالا نیز جزو خدمات حساب می شود.

درب و پنجره | بهترین فروشندگان انواع درب و پنجره در تهران
درب و پنجره | بهترین فروشندگان انواع درب و پنجره در تهران

قیمت درب و پنجره

با توجه به تنوع زیاد درب و پنجره های موجود در بازار از رنج قیمت گسترده ای برخوردار است و از 500 هزار تومان شروع شده و بالا میرود . شما میتوانید با مراجعه به سایت این گونه شرکت ها از انواع مدل ها و قیمت دقیق آن ها مطلع شوید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «درب و پنجره | بهترین فروشندگان انواع درب و پنجره در تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره درب و پنجره | بهترین فروشندگان انواع درب و پنجره در تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.