زمان مطالعه: 1 دقیقه
چرا سوپرکاپ اروپا در مقدونیه برگزار می‌شود؟

چرا سوپرکاپ اروپا در مقدونیه برگزار می‌شود؟

دو تیم رئال مادرید و منچستریونایتد، روز سه شنبه در سوپرکاپ اروپا مقابل هم قرار می‌گیرند. این بازی در کشور مقدونیه برگزار خواهد شد.

از موناکو تا مقدونیه

تا پیش از سال 2013، دیدار سوپرکاپ اروپا در ورزشگاه لوئی دوم در موناکو برگزار می‌شد ولی پس از آن سال، یوفا تصمیم گرفت سنت شکنی کند و ورزشگاه های مختلف را برای این بازی انتخاب کند و سال گذشته نیز انتخاب کرد که برای دیدار امسال، ورزشگاه فیلیپ دوم در اسکوپیه، پایتخت مقدونیه، میزبان این بازی باشد.

ظرفیت استادیوم چقدر است؟
طبق اعلام رسمی و پس از بازسازی های انجام شده در سال 2009، این ورزشگاه 33460 نفر ظرفیت دارد و پیش از این نیز نامش گرداسکی بوده است.

چه مسابقاتی پیش از این در این ورزشگاه برگزار شده؟
پنج بازی از رقابت های یورو زیر 19 سال بانوان در سال 2010 در این ورزشگاه برگزار شده، جایی که در فینال فرانسه موفق شد 2-1 انگلیس را شکست دهد. دیدار مرحله گروهی در همان رقابت ها که اسپانیا موفق شد 6-0 مقدونیه را شکست دهد، با استقبال 8 هزار نفری هواداران روبرو شد که همچنان رکورددار تعداد تماشاچی در دیدارهای یورو زیر 19 سال بانوان است.

آیا مقدونیه همیشه گرم است؟
در ماه سپتامبر، دمای هوا در مقدونیه تا 40 درجه بالا می‌رود. انتظار می‌رود در زمان برگزاری بازی، دما حدود 38 درجه باشد و باید دید که این موضوع چه تاثیری در روند بازی خواهد داشت.

نظر خود را درباره «چرا سوپرکاپ اروپا در مقدونیه برگزار می‌شود؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چرا سوپرکاپ اروپا در مقدونیه برگزار می‌شود؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.