زمان مطالعه: 1 دقیقه
Whois Privacy چیست؟

Whois Privacy چیست؟

آیا می دانید Whois Privacy چیست؟ اکثر کسانی که در حوزه وب فعالیت می کنند با مفهوم Whois Privacy آشنایی دارند. اگر می...

Whois Privacy چیست؟

از آنجایی که پس از ثبت دامنه، اطلاعات دامین در دیتابیس WHOIS به صورت عمومی اعلام می ‌گردد، این نگرانی برای مالک دامین وجود دارد که اطلاعات شخصی وارد شده برای ثبت دامین، مورد سو استفاده قرار گیرد یا spammer‌ها از ایمیل وارد شده در اطلاعات دامین برای ارسال ایمیل‌های spam به صاحب دامین استفاده کنند. برای رفع این نگرانی‌ها، سرویس WHOIS privacy ایجاد شده است.با آسمونی همراه باشید.

Whois Privacy سرویسی است که از سوی برخی از registrar‌های دامین ارائه می‌شود.  صاحب دامین با خرید این سرویس، از شرکت ثبت کننده دامین می‌خواهد که اطلاعات اصلی دامین را پنهان کرده و اطلاعات واسط را در WHOIS  دامین نمایش دهد. این اطلاعات شامل ایمیل، آدرس، شماره تماس و اطلاعات مالک دامین می‌باشد، اطلاعات DNS دامین همچنان نمایش داده خواهد شد. در این حالت زمانی که  فردی بخواهد اطلاعات WHOIS دامین شما را به دست آورد، تنها اطلاعات واسط را مشاهده می ‌کند. حال اگر فردی بخواهد از طریق اطلاعات WHOIS دامین با شما تماس بگیرید ایمیلی به صورت domain.tld@contactprivacy.com به او نمایش داده می‌شود و ایمیل ارسالی به آن برای ایمیلی که در اطلاعات واقعی دامنه ثبت شده است ارسال می‌گردد.

هزینه WHOIS Privacy به صورت سالیانه محاسبه می‌شود. زمانی که شما این هزینه را پرداخت می‌نمایید، امکان فعال و غیرفعال کردن این سرویس را به تعداد نامحدود و تا زمان انقضای دامین در اختیار خواهید داشت. به عنوان مثال در صورتی که شما دامین را به صورت 5 ساله ثبت کنید، هزینه WHOIS privacy نیز برای 5 سال محاسبه می ‌گردد.

نظر خود را درباره «Whois Privacy چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره Whois Privacy چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.