زمان مطالعه: 1 دقیقه
ازدواج با چه افرادی اصلا پیشنهاد نمیشود !!

ازدواج با چه افرادی اصلا پیشنهاد نمیشود !!

ازدواج با چه افرادی اصلا پیشنهاد نمیشود-Who to marry is not recommended at allافرادیکه هوش هیجانی خیلی پایینی دارند.برای...
ازدواج با چه افرادی اصلا پیشنهاد نمیشود-Who to marry is not recommended at all
ازدواج با چه افرادی اصلا پیشنهاد نمیشود-Who to marry is not recommended at all

ازدواج با چه افرادی اصلا پیشنهاد نمیشود-Who to marry is not recommended at all افرادیکه هوش هیجانی خیلی پایینی دارند. برای داشتن یک زندگی خوب و خشنود کننده به نوع دیگری از هوش یعنی هوش هیجانی نیازمندیم. یعنی توانایی شناسایی احساسات و هیجانات خود و دیگران، و باید بدانید یکی از راههای برقراری ارتباط وشناخت از یکدیگر احساسات هستند و استفاده آن در اعمال و رفتار دیگران افرادی که هوش هیجانی پایینی دارند، دارای ویژگی هایی هستند که زندگی با آنها را بسیار مشکل می سازد. از مهم ترین این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: بروز ندادن احساسات و توجه نکردن به احساسات دیگران و ناتوانی در مقابله با هیجانات منفی مانند خشم، اضطراب است و اغلب این افراد قادر به کنترل خشم خود نیستند این افراد نمیتوانند در برابر مشکلات روزمره زندگی واکنش درستی انجام دهند. و معمولا غمگین و بدبین هستند نسبت به تمام مسائل زندگی، این افراد اگر شکست عاطفی بخورند نمیتوانند خود را از آن جدا سازند و همچنان درگیر میمانند. این افراد معمولا برای انتخاب همسر بسراغ این گزینه ها با این ویژگی ها میرود : فرد مورد نظر ویژگیهایی کاملا مخالف خصوصیات همسر سابقش باشد، یا فردی را انتخاب می کند که ویژگی هایی کاملا مشابه همسر قبلی داشته باشد. دلیلی دیگری که ممکن است موجب انتخاب شده باشد، فرار از هیجانات منفی پس از جدایی است. به هر حال آنچه مسلم است، این است که شما به خاطر خودتان و بر مبنای ویژگی های فردی تان انتخاب نشده اید. اگر فرد موردنظرتان از شریک سابق خود جدا شده و طلاق را تجربه کرده است، برای کنار آمدن با شرایط جدیدش به زمان نیاز دارد. مورد بعدی افراد مبتلا به اختلالات جنسی باربارادی آنجلیس در کتاب «آیا تو آن گمشده ام هستی» اختلالات جنسی را به سه دسته تقسیم کرده است: اعتیاد و اشتغال ذهنی مدام به روابط جنسی عدم عزت نفس و نجابت جنسی مشکل اجرای عمل جنسی مهم ترین دسته این اختلالات عدم عزت نفس ونجابت جنسی است اگر فرد مورد نظر شما در ارتباطات خود با جنس مخالف حریمش را رعایت نمی کند، اگر احساس می کنید بیش از حد با دیگران گرم می گیرد یا رفتار و پوشش وی با فرهنگ ما سازگار نیست، یا اگر همیشه درباره افراد جنس مخالف اظهار نظر می کند، بدانید مشکلی وجود دارد. متاسفانه احتمال اینکه افراد پس از ازدواج این عادت نامطلوب را ترک کنند، بسیار کم است. و قبل از ازدواج حتما باید به این موارد به خوبی توجه کرد و حتما از یک روانشناس قبل از ازدواج مشاوره بگیرید.   نوشته خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «ازدواج با چه افرادی اصلا پیشنهاد نمیشود !!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ازدواج با چه افرادی اصلا پیشنهاد نمیشود !! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.