زمان مطالعه: 1 دقیقه
راهنمایی برای رنگ کردن موهای سفید

راهنمایی برای رنگ کردن موهای سفید

رنگ کردن موی سفید در هر گروه سنی کمی دقیق تر و با احتیاط تر از رنگ کردن موهای دیگر است و این کار نیاز به توجه و...

white-hair-color
white-hair-color


رنگ کردن موی سفید در هر گروه سنی کمی دقیق تر و با احتیاط تر از رنگ کردن موهای دیگر است و این کار نیاز به توجه و دقت بیشتری دارد تا علاوه بر طبیعی و خوشرنگ در آمدن موهای سفید ماندگاری پوست خود انتخاب کنید.

توجه:
اگر رنگ غالب مو سفید است رنگی با یک درجه تیره تر از رنگ مورد نظرتان استفاده کنید زیرا به خاطر نبود رنگ در تارهای مو، رنگی که می‌گذارید روشن تر به نظر می‌رسد. برخی از موهای سفید به ویژه موهای اطراف شقیقه‌ها در برابر رنگ مقاوم هستند. اگر موهای سفید شما خیلی زبر و مقاوم در برابر رنگ باشد لازم است که قبل از رنگ کردن آنها را نرم کرد و مدت زمان رنگ کردن را افزایش داد.
آنچه در رنگ کردن موها مهم است خواندن شیوه رنگ کردن مو از روی برچسب رنگ است. قبل از رنگ آمیزی مو از اینکه نسبت به رنگ انتخابی حساسیت نداشته باشید مطمئن شوید. لباس خود را بوسیله روپوش پوشانده و مورد حفاظت قرار دهید. پس از اتمام کار موها را بوسیله یک نرم کننده شستشو دهید.

نظر خود را درباره «راهنمایی برای رنگ کردن موهای سفید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره راهنمایی برای رنگ کردن موهای سفید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.