زمان مطالعه: 1 دقیقه
هرگاه از موضوعی ناراحت هستید آن را بیان کنید

هرگاه از موضوعی ناراحت هستید آن را بیان کنید

با اصول و زمان مناسب، زن و شوهر باید بدانند که دنیای آنها با یکدیگر متفاوت است و راه حل مناسبی را برای متفاوت بودنشان، بیابند و به طرف مقابلشان فرصت دهند.
هرگاه از موضوعی ناراحت هستید آن را بیان کنید-Whenever you are upset about something, say it
هرگاه از موضوعی ناراحت هستید آن را بیان کنید-Whenever you are upset about something, say it

هرگاه از موضوعی ناراحت هستید آن را بیان کنید-Whenever you are upset about something, say it همه ما دارای اخلاق های خاص عقایـد، انتظـارات و تربیت های متفاوتی هستیم. همه اینها مانع گفتگوی صریح می شـوند و هـدف اصـلی ما شناخت موانعی است برای صحبت کردن. بزرگترین عامل اختلافات این است که با هم صحبت نمی کنیم و زبان بیان مشکلات را بلد نیستیم و دچار سوء تفاهم می شویم. با این حساب بزرگترین مهارت ما پیدا کردن زبان مشترک با فرد مقابل است و این زبان مشترک چیزی نیست جز مکالمه. با اصول و زمان مناسب، زن و شوهر باید بدانند که دنیای آنها با یکدیگر متفاوت است و راه حل مناسبی را برای متفاوت بودنشان، بیابند و به طرف مقابلشان فرصت دهند. سکاندار کشتی زندگی بودن نیاز به سرکوب و سلطه گری یارتان ندارد.   نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «هرگاه از موضوعی ناراحت هستید آن را بیان کنید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره هرگاه از موضوعی ناراحت هستید آن را بیان کنید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.