زمان مطالعه: 1 دقیقه
دلیل اصلی مصاحبه زیرکانه رونالدو چه بود؟

دلیل اصلی مصاحبه زیرکانه رونالدو چه بود؟

کریستیانو رونالدو معمولا عادت به مصاحبه با خبرنگاران پس از بازی های رئال ندارد ولی هر زمان که او اقدام به این کار می کند، هدف خاصی پشت آن نهفته است.

2 سپتامبر 2012 بود که رونالدو پس ازپیروزی رئال برابر گرانادا مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت که در رئال خوشحال نیست و مسئولان باشگاه دلیل این امر را می دانند. رونالدو حتی پس از گلزنی هم شادی نکرده بود. کمی بعد مشخص شد که او بر سر تمدید قرارداد با فلورنتینو پرز به مشکل برخورد کرده بود که البته به خوبی و خوشی حل شد و رقم دریافتی اش نیز افزایش قابل توجهی یافت.

فوریه 2016 و پس از شکست خانگی رئال در دربی مقابل اتلتیکو، رونالدو که شاکی و کلافه به نظر می رسید، به میکسدزون رفت و گفت که اگر دیگر بازیکنان رئال نیز کیفیت او را داشتند الان رئال فاتح همه جام ها شده بود.
رونالدو البته کمی بعد مجبور شد حرف خود را تعدیل کند و گفت که مشکل تیمش مصدوم های فراوان است و توپ را به زمین تیم پزشکی رئال انداخت. او دلیل موفقیت های بارسا در آن مقطع را کمتر بودن تعداد مصدومان این تیم دانست.

رئال پس از آن شکست هر 12 بازی باقیمانده خود در لالیگا را برد و تنها با اختلاف یک امتیاز دوم شد. در لیگ قهرمانان نیز رئال موفق به کسب قهرمانی شد.

دو شب پیش رونالدو پس از پیروزی در زمین دورتموند و با هماهنگی قبلی با سوزانا گواش، خبرنگار لاسستا به طور مستقیم با برنامه ال چیرینگیتو صحبت کرد.
به ادعای آس، این مصاحبه از قبل هماهنگ شده بود و رونالدو هدف خاصی از آن داشت.

واقعیت این است که رونالدو مدتی است از طریق مدیر برنامه هایش درخواست افزایش حقوق داده و پاسخی که دریافت کرده، قانع کننده نبوده است.
طبق ادعای همین منبع، سه شنبه گذشته مسئولان رئال به رونالدو پیشنهاد افزایش 4 میلیون یورویی حقوق او را دادند(رونالدو در حال حاضر 21 میلیون یورو از رئال دریافت می کند) که مورد موافقت فوق ستاره پرتغالی قرار نگرفت. رونالدو در پاسخ گفته است که انتظار دارد حقوق او هم سطح با نیمار و مسی باشد(بین 30 تا 40 میلیون یورو) و در عمل با سکوت مسئولان باشگاه مواجه شده است.

در هفته ای که شاهد تمدید قرارداد بازیکنانی چون مارسلو، بنزما، یورنته، ایسکو و واران بوده ایم، کمترین انتظار رونالدو پیشرفت در مذاکرات تمدیدش بود که هنوز اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است.

رونالدو در پاسخ به سوال خبرنگار و با خنده ای کنایه آمیز گفت:

که چه سوال جالبی؛ ولی در این مورد باید از رئیس باشگاه سوال کنید نه از من!

نظر خود را درباره «دلیل اصلی مصاحبه زیرکانه رونالدو چه بود؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دلیل اصلی مصاحبه زیرکانه رونالدو چه بود؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.