زمان مطالعه: 1 دقیقه
امسال تابستون چی مده؟

امسال تابستون چی مده؟

با یه گشت و گذار توی شهر ، بوتیک و فروشگاه ها میشه فهمید امسال برای تابستون چه رنگ هایی و چه طرح هایی مد هستند

تابستون امسال چی مده؟

این روزا توی هوای داغ تابستون بازار لباس های خنک داغ داغ هست!
امسال تابستون هم مثل هر سال رنگ های روشن و لباس های گشاد و آزاد تر برای فصل گرما، بسیار پر طرفدار هستند.
بهتره حالا که روی مد امسال هستیم، نگاهی بندازیم به انواع لباس ها و ببینیم چه چیزی برای تابستون امسال جزء ترندها هست. با آسمونی همراه باشید...

مانتو

مانتو تابستونی
مانتو تابستونی
مانتو تابستونی اما از ترند های امسال می توان به مانتو های بلند جلوباز با پارچه های نازک مثل برتونی ، لنین یا لینن اشاره کرد که بیشتر تم رنگی پاستلی مثل آبی روشن و صورتی و طوسی به چشم می خورد مانتو های جنس پارچه کنف هم از ترند های مد امسال بشمار می روند.

شلوار

شلوار دامنی | امسال تابستون چی مده؟
شلوار دامنی | امسال تابستون چی مده؟


از جمله مد های تابستون امسال برای خانم ها می توان به شلوار های کوتاه قد 90 و 85 که توی چند فصل گذشته به چشم می خوردند نیز اشاره کرد با این تفاوت از شلوار های راسته و لول تفنگی جای خودشون به شلوارهای پاچه گشاد دادند.  شلوار دامنی | امسال تابستون چی مده؟ حتی شلوار های گت دار جین کاغذی و نخی هم دوباره به استایل امسال بازگشته فصل تابستون به دلیل گرما معمولا لباس های آزاد تر رواج پیدا می کنه مثل دامن شلواری هایی که امسال در بین برند ها و فروشگاه ها بسیار به چشم می خورند. 

پیراهن

پیراهن ساحلی | امسال تابستون چی مده؟
پیراهن ساحلی | امسال تابستون چی مده؟

ساحلی | امسال تابستون چی مده؟ حتی پیراهن های طرح دار بلند (پیراهن ساحلی) که سال های گذشته بسیار پر طرفدار بودند امسال کاربرد بیشتری پیدا کردند و خیلی از خانم ها این پیراهن های بلند و یا دامن های بلند، زیر مانتو به جای شلوار انتخاب می کنند.

کفش

کفش پاشنه کنفی
کفش پاشنه کنفی
کفش پاشنه کنفی صندل و کفش های تابستونی که هر سال جزو لازمه های تابستون محسوب میشه ولی امسال کفش ها با پاشنه کنفی یکی از ترند ها محسوب میشه

شال و روسری

شال لمه | امسال تابستون چی مده؟
شال لمه | امسال تابستون چی مده؟

شال لمه | امسال تابستون چی مده؟ شال های حریر و لمه رنگی رنگی و شال های پیلیسه هم امسال جزو ترند هایی هستند که به چشم می خوردند

پیشنهاد تیپ تابستان

حالا اگر دنبال یه استایل خوب برای این تابستان هستید پیشنهاد ما یک تیپ با تم رنگی روشن مثل صورتی روشن و یا آبی آسمونی هست . چون هم از ترند های امسال محسوب میشه و هم بهترین انتخاب برای فصل تابستون است.

نظر خود را درباره «امسال تابستون چی مده؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
  • سیاوش قهرمانفر
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره امسال تابستون چی مده؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.