زمان مطالعه: 1 دقیقه
چه مواردی را درزندگی مشترک رعایت کنیم تا مانع از خیانت در بین زوجین باشیم ؟؟؟

چه مواردی را درزندگی مشترک رعایت کنیم تا مانع از خیانت در بین زوجین باشیم ؟؟؟

میدانید که نیاز عاطفی یکی از اساسی ترین عومل در زندگی مشترک محسوب میشود وقتی طرفین نیازهایشان را از یکدیگر...

میدانید که نیاز عاطفی یکی از اساسی ترین عومل در زندگی مشترک محسوب میشود وقتی طرفین نیازهایشان را از یکدیگر دریافت کنند نفر سومی دربین آنها قرارنیگیرد ازجمله این نیازها ،نیاز به محبت و ابراز و آشکار کردن عشق است . محبت امنیت روانی به همراه دارد.

صحبت با یکدیگر یاگفتگو برخلاف نیازهای جسمانی ، گفتگو نیازی روحی است که در بیشتر موارد در ازدواج ارضا نمیشه شاید به دلیل شرایط زندگی ویا هر دلیل دیگری اما این نیاز هیجانی و عاطفی مهمه و باید برای رفع این نیاز کوشا باشید .

همراهی کننده خوبی در تفریحات باشید واین باعث افزایش عشق در بین زوجین میگردد.


بایکدیگر صادق باشید وهمیشه صداقت و روراستی را پیشه کنید اگر صداقت نباشد زندگی زوجین از بین خواهد رفت زیرا اعتماد واطمینان به یکدیگر ازبین میرود وادامه چنین زندگی ناممکن میشود

ارضای نیازهای جنسی یکی از موارد قابل تامل است.

حمایت خانوادگی این حمایت یعنی ایجاد نظم و آرامش درخانه ورفع تمام نیازها وتلاش برای یک زندگی آرام به خانه وخانواده خود متعهد باشید تعهد خانوادگی تنها حمایت های خانوادگی نیست بلکه الگویی از یک انسان کامل بودن نمونه تعهد شماست.

جلوی اطرافیان وحتی درتنهایی از همسر خود تعریف کنید اورا تایید کنید.

 

 نوشته خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «چه مواردی را درزندگی مشترک رعایت کنیم تا مانع از خیانت در بین زوجین باشیم ؟؟؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره چه مواردی را درزندگی مشترک رعایت کنیم تا مانع از خیانت در بین زوجین باشیم ؟؟؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.