زمان مطالعه: 1 دقیقه
اقتدار مرد چیست؟

اقتدار مرد چیست؟

به نام یگانه عالم این مطلب را با این جمله شروع می کنم و این پرسش را از خانم ها می پرسم:چرا می خواهید ازدواج...
male-authority
male-authority

به نام یگانه عالم

این مطلب را با این جمله شروع می کنم و این پرسش را از خانم ها می پرسم:

چرا می خواهید ازدواج کنید؟ رایج ترین جواب این است که می خواهم یک نفر من را مورد حمایت قرار دهد و بتوانم به او تکیه کنم و در واقع تکیه گاه امنی باشد. هرچند هر خانمی ممکن است مورد حمایت اعضای خانواده خود باشد و حتی استقلال مالی داشته باشد نیز این پاسخ را می دهد.

نکته بسیار جالب در مورد مردها این است که آنها به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه درحال کسب ویژگی اقتدار هستند و حتی این ویژگی را از طریق وراثت نیز کسب می کنند.

در این مطلب به چند نکته کوتاه ولی کارآمد برای افزایش اقتدار مرد اشاره می شود. هیچ گاه از همسر خود به صورت دستوری چیزی نخواهید و سعی کنید جملات شما افعال دستوری نداشته باشد.

هیچ گاه همسر (مرد) خود را محدود نکنید و به او اختیار و قدرت تصمیم گیری در زندگی را بدهید. همیشه سعی کنید از همسر خود قدردان باشید و او را تشویق کنید تا در او انگیزه و ذوق انجام کارها همیشه فعال باشد.

اختصاصی پورتال آسمونی

نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «اقتدار مرد چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره اقتدار مرد چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.