زمان مطالعه: 1 دقیقه
چه عواملی زندگی مشترکتان را تهدید میکند؟

چه عواملی زندگی مشترکتان را تهدید میکند؟

در ابتدای آشنایی و نامزدی وعقد دو طرف سعی میکنند که در بهترین حالت ممکن کنارهم قراربگیرند چه از نظر ظاهری و آراستگی و چه از نظر اخلاقی


به نام یگانه عالم

دراین مطلب بطور خلاصه به عواملی که تهدید کننده زندگی مشترک هستند میپردازیم. 
در ابتدای آشنایی و نامزدی وعقد دو طرف سعی میکنند که در بهترین حالت ممکن کنارهم قراربگیرند چه از نظر ظاهری و آراستگی و چه از نظر اخلاقی. ولی بعد از گذشت اندکی از زندگی مشترک این مطلب را فراموش میکنند و کمتر مورد توجه قرار میدهند. باید بدانید که این مسئله بسیار مهم است و باید به آن توجه داشته باشید; چون موجب این میشود که همسرتان فکرکند که دیگر برای شما مهم نیست. 
مورد بعدی که میتوان به آن اشاره کرد مسئله دیگر وجود موبایل و تلویزیون در اتاق خواب است. بعضی از زوجین در اتاق خواب خود تلویزیون میگذارند وحتی موبایل خودرا وارد اتاق خواب میکنند واین مسئله باعث میشود که شما بیشتر زمان خود را صرف تکنولوژی کنید وکم کم آسیب به زندگیتان وارد میشود.
سعی کنید برای زندگیتان برنامه ریزی داشته باشید. وقتی برنامه نباشد شما دچار یکنواختی در زندگی میشوید واین خود یک عامل تهدید کننده است.
هیچ گاه درون زندگیتان را با بیرون زندگی دیگران مقایسه نکنید وحسادت نداشته باشید.
بدون مناسبت برای همسرتان حتی یک شاخه گل بخرید. این نوع رفتار نشان میدهد که شما به او توجه دارید و اگر مجبور به اضافه کاری در سر کار هستید ساعاتش را کم کنید تا کمی بیشتر در کنار خانواده خود باشید.
اگر شما مطلبی یا رفتاری یا هرچیزی که مورد رنجش خاطرتان میشود را در همسرتان دیدید در کمال آرامش با اودر میان بگذارید چون سکوت کردن دائم و عدم معاشرت و گفتگو با همسر باعث میشود مسائل برای شما حل نشود و مانند یک جوش چرکی روزی سر بازکند.


(سارافلاحی کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «چه عواملی زندگی مشترکتان را تهدید میکند؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چه عواملی زندگی مشترکتان را تهدید میکند؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.