زمان مطالعه: 1 دقیقه
چه راههایی برای جلوگیری از خیانت وجود دارد؟

چه راههایی برای جلوگیری از خیانت وجود دارد؟

البته مسئله ایست که باعث میشود تازندگی زناشویی نابود گردد چون اعتماد وروح وروان فرد آسیب میبیند و‌بطور کلی نمیتوان اعتماد از دست رفته را بازگرداند.


بنام یگانه عالم

همیشه پیشگیری خیلی بهتروارزانتراز درمان است.
خیانت مسئله بسیارمهمی است که بسیاری از زوجین از ان میترسند.
البته مسئله ایست که باعث میشود تازندگی زناشویی نابود گردد چون اعتماد وروح وروان فرد آسیب میبیند و‌بطور کلی نمیتوان اعتماد از دست رفته را بازگرداند.
یکی از راههای جلوگیری از خیانت اینست که باید درباره‌ی اینکه خیانت از نظر دو طرف به چه اعمال ورفتاری گفته می‌شود صحبت کرد. چون ممکن است تعریف خیانت از دیدگاه هریک از آنها متفاوت باشد. هر دو طرف باید از افکار همسر خود درباره‌ی خیانت و تعریف  آن آگاه باشند.
وقتی نیازهای احساسی و فیزیکی ما در زندگی مشترک رفع شود، وقتی نگذارید کار به جایی برسدکه باهمسرخود حرفی برای گفتن نداشته باشیددیگر به رفع نیازها وهم صحبتی  در جای دیگر، علاقه‌ی چندانی نشان نمی‌دهیم.
همسر شما عواطف و تفکرات مخفی زیادی دارد که ممکن است آنها را به شما یا به هیچ‌کس دیگر نگفته باشدشما باید آن‌قدر به همسرتان نزدیک شویدو اورادرک کنید و همسرتان آن‌قدر باید نسبت به شما احساس امنیت کندتاعمق عواطف و افکار خودرا بازگو کند.
شما هرگز نمی‌توانید با ایجاد ترس یا رعب و تهدید کاری کنید تا کسی در کنارتان متعهد به شما بماند. تنها راهیکه زندگی شما را از ورود اشخاص دیگر حفظ می‌کند، وجوددلایل مثبت برای وفاداری در مقابل همسرتان است.
وجود روانشناس ومشورت گرفتن ازاو یکی از راههای مهم است.
واینکه لطفا با دوست واشنامشورت نکنید زیرا هرکسی طبق نظروعقاید غیرتخصصی خود ایده ای به شما خواهد داد که بسیار مضر است.
(سارافلاحی- کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «چه راههایی برای جلوگیری از خیانت وجود دارد؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چه راههایی برای جلوگیری از خیانت وجود دارد؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.