موزیک بخش قابل توجهی از زندگی بسیاری از ماست. جدای از افرادی که تمایلی به گوش دادن آهنگ ندارند ( و البته بسیار افراد نادری هم هستند) سایر افراد به طور روزانه به آهنگ های مورد علاقه شان گوش می‌دهند، با آن همخوانی کرده و در آن غرق می‌شوند. بنابراین واضح است که می‌توانیم نقش این پدیده را در زندگی خود مهم فرض کنیم.

اما معضلی که در انتهای این فرایند برای ما به وجود خواهد آمد این است که موزیک خوب را از کجا گیر بیاوریم. احتمالا پدر یا مادر شما سفارش کرده اند که فلش آهنگ هایشان را پر کنید اما نمی‌دانید از کدام سایت استفاده کنید. اصولا هیچ سایتی کامل نیست. برخی آهنگ ها را به صورت یکجا گذاشته اند و نمی‌توانید به بخشی از آن دسترسی داشته باشید. برخی آهنگ ها را به صورت تکی تکی گذاشته اند و برای دانلود هر کدام باید وقت زیادی صرف کنید. اما راه حل این موضوع چیست؟

برای این که بتوانید در کمترین زمان ممکن پلی لیست خود را پر کنید نیاز است که یک سایت آهنگ خوب پیدا کرده که بخش زیادی از نیازهای شما را در برگرفته باشد. به این ترتیب می‌توانید می‌توانید فلش آهنگ های خود را پر کنید.

در این جا قصد داریم تا تعدادی از معروف ترین سایت های دانلود آهنگ را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این نوشته همراه ما باشید. اگر سایت های دیگری می‌شناسید که از هر لحاظ مناسب هستند، می‌توانید از طریق کامنت به ما هم معرفی کنیم تا در صورت صلاحیت لیست خود را بروز کنیم.

MUSIC1
MUSIC1

سایت دانلود آهنگ بیپ موزیک

سایت دانلود اهنگ بیپ موزیک شامل بخش های متفاوتی است و بخش قابل توجهی از سلیقه های مختلف را پوشش می‌دهد. ممکن است همین موضوع سبب شده باشد تا تعداد طرفداران آن به شدت افزایش پیدا کند. دسته بندی‌هایی که در این سایت وجود دارد جالب توجه است. به محض ورود به سایت متوجه منوی بالای صفحه خواهید شد که شامل موارد زیر است:

آهنگ های جدید

جدیدترین آهنگ هایی که در دنیای موزیک فارسی منتشر می‌شود از این بخش در دسرس است. امکان دانلود آهنگ به صورت تکی و یکجا هم وجود دارد که به نظر قابلیت مطلوبی است. البته بهتر بود که این بخش آهنگ های خارجی معروف را هم پوشش می‌داد که متاسفانه اینطور نیست.

خواننده های معروف

 در بخش خواننده های معروف ، آهنگ خواننده هایی که در لیست 10 نفر محبوب ترین خواننده های ایران قرار می‌گیرند، قرار دارد. امکان دانلود تکی یا یکجا در اینجا هم وجود دارد. در این جا هم بهتر بود که آهنگ های خواننده های معروف خارجی هم قرار می‌گرفت که این طور نیست.

آهنگ های محلی

 یکی از پرطرفدارترین جست و جو های مردم ایران در این روزهای آهنگ های محلی است. شاید به همین دلیل باشد که بیپ موزیک بخشی تحت عنوان آهنگ های محلی به این سایت افزود. آهنگ های محلی آن شامل آهنگ های شمالی ، سبزواری ، عربی ، ترکی ، بختیاری ، کردی و ... است.

MUSIC2
MUSIC2

مداحی

موضوع پرطرفدار دیگری است که در حداقل 2 ماه از سال بسیار مورد جست و جو قرار می‌گیرد. در ماه محرم و صفر اصولا جست و جوی آهنگ کاهش پیدا کرده و در عوض دانلود مداحی های مختلف و نوحه سرایی شدت بیشتری می‌گیرد. به همین دلیل بیپ موزیک بخشی از سایت را به این موضوع اختصاص داد.

آیا محتوای سایت همه چیز است؟

همانطور که احتمالا قبلا هم شنیده اید ، محتوا پادشاه است اما آیا محتوا همه چیز است؟ پاسخ منفی است. ظاهر سایت اهمیت زیادی در جلب مخاطب دارد و این دلیلی است که بیپ موزیک را به شدت محبوب کرده است. ظاهر ساده اما در عین حال زیبا سبب شده است تا کار با این سایت بسیار آسان باشد. همچنین سادگی منجر به سبک سایت شده و به همین خاطر با هر سرعت اینترنت می‌توان به محتوای آن دست یافت.

همچنین طراحی ساده آن کار با سایت را برای کسانی که آشنایی چندانی با دنیای اینترنت ندارند، آسان کرده است. قابلیت جست و جوی پیشرفته نیز از دیگر امکانات این سایت است تا بتوان با دانستن نام خواننده ، نام آهنگ یا بخشی از ترانه آن به محتوای مورد نظر دست پیدا کرد.

نظر خود را درباره «بهترین سایت های موزیک چه ویژگی‌هایی دارند؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین سایت های موزیک چه ویژگی‌هایی دارند؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.