زمان مطالعه: 1 دقیقه
فواید ماسک زعفران برای صورت

فواید ماسک زعفران برای صورت

زعفران باعث رنگ شفاف پوست می‌شود، در مصر باستان ماسک مورد علاقه ملکه کلئو پاترا ماسک زعفران بوده است.

زعفران باعث رنگ شفاف پوست می‌شود، در مصر باستان ماسک مورد علاقه ملکه کلئو پاترا ماسک زعفران بوده است. زعفران چروک‌های صورت را محو می کند و مهمتر آنکه برای بهبود آکنه و جوش صورت از آن بسیار استفاده می‌شود.با آسمونی همراه باشید.

استفاده از ماسک زعفران برای پوست صورت

استفاده از ماسک زعفران برای پوست صورت
استفاده از ماسک زعفران برای پوست صورت 

خیلی از کرم‌های گران قیمت شب و روز از این ترکیب برای رفع چین و چروک صورت و از بین بردن جای جوش صورت استفاده می کنند. درست است که قیمت زعفران هم بالاست اما در مقایسه با کرم‌های مختلف بهداشتی مبلغ بسیار کمی است. مشکل خیلی‌ها که می گویند ماسک‌های خانگی روی پوست ما اثر ندارد این است که چون پول زیادی برایش خرج نمی کنند درمان را ادامه نمی دهند تنها با یک یا دو بار استفاده از ماسک بی‌حوصله می‌شوند اما صرف هزینه های گزاف برای خرید انواع کرم‌ها آنها را مجبور می کند که مدام استفاده کنند اگر همین پشتکار را برای داروهای خانگی داشته باشند نتیجه‌ای صدها برابر بهتر می‌بینند.

طرز استفاده ماسک شیر و زعفران برای پوست

ماسک شیر و زعفران برای جوان‌سازی پوست بسیار معروف است کافی است یک قاشق غذاخوری شیر را با یک قاشق چایخوری زعفران مخلوط کنید دو قطره روغن گل شمعدانی هم اضافه کنید و به مدت 20 تا 30 دقیقه روی صورت بگذارید بماند برای اینکه مواد از روی پوست نریزد اسفنج را به پوست خود با ضربه های آهسته بزنید تا آبش را بگیرد.

بعد اسفنج را خیس کرده و مواد را بعد از نیم ساعت از صورت پاک کنید با آب ولرم شستشو دهید سعی نکنید که با مالاندن ماسک روی صورت زردی آن را بگیرید بعد از 2 ساعت خودش پاک می‌شود اگر عجله دارید با ترکیب ماست و جو پرک پوست را ماساژ دهید تا پوست سفید شود.
برای از بین بردن جای جوش صورت هم ماسک زعفران بسیار مفید است.

مواد لارم برای تهیه ماسک زعفران

مواد لارم برای تهیه ماسک زعفران
مواد لارم برای تهیه ماسک زعفران
  • یک قاشق چایخوری زعفران
  • یک قاشق غذاخوری ماست و یا خامه ترش
  • یک قاشق چایخوری عسل
  • 3 تا 4 قطره روغن یلانگ یلانگ(اختیاری)

طرز تهیه ماسک زعفران

ترکیب را خوب مخلوط کنید و روی پوست صورت وگردن خود بمالید اگر نمی‌خواهید دستانتان رنگ بگیرد از فرچه نرم استفاده کنید. به مدت نیم ساعت بگذارید بماند. بعد از نیم ساعت با یک اسفنج و یا ابر آرایشی مواد را از روی صورت پاک کنید و با آب ولرم صورت را بشویید. مانند ماسک قبل نگران زردی نباشید و اگر عجله دارید با جو پرک و ماست لایه‌برداری کنید.

نظر خود را درباره «فواید ماسک زعفران برای صورت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره فواید ماسک زعفران برای صورت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.