زمان مطالعه: 3 دقیقه
آخر هفته به صرف فیلم (بخش سوم)

آخر هفته به صرف فیلم (بخش سوم)

آخر هفته ها احتمالا وقت بیشتری برای تفریح و سرگرمی دارید و چه تفریحی بهتر از فیلم دیدن؟
در این مطلب می خوانید : [بستن]

آسمونی لیستی کامل از بهترین فیلم های ایرانی و خارجی را به شما عزیزان معرفی می کند تا آخر هفته ها و در فرصتی مناسب از دیدن این فیلم ها لذت ببرید. در این مطلب فیلم هایی را به شما معرفی می کنیم که شاید تا به حال نامشان را کمتر شنیده باشید اما از کیفیت و جذابیت بالایی برخوردار هستند.

فیلم های اکشن

یکی از بهترین فیلم ها در زمان خود اکشن lucy  می باشد که داستان آن درباره تئوری قدرت ذهن است و به داستان دارویی می پردازد که به شما کمک می کند تا از همه قدرت مغز خود استفاده کنید. در این فیلم اسکارلت جوهانسون نقش اصلی کسی است که از این دارو مصرف می کند و به زیبایی نشان می دهد که چگونه یک انسان می تواند از قدرت واقعی مغز خود استفاده کند.

فیلم سینمایی in time یکی از زیباترین فیلم های دهه گذشته در جهان می باشد. داستان این فیلم در مورد شهری است که درآن « زمان » جای پول را گرفته است و زمان زنده بودن انسان از روی دستشان نشان داده می شود. از ستارگان این فیلم می توان به آماندا سیفرید و جاستین تیمبرلیک اشاره کرد.

in time
in time

فیلم سینمایی هکسا یا hacksaw ridge از دید کاربران IMDB جزو 250 فیلم برتر تاریخ نیز به شمار می آید. این فیلم داستان پسر جوانی را بازگو می کند که در جنگ جهانی دوم وارد ارتش آمریکا می شود اما اعتقاد دارد که جنگ کار خوبی نیست. به نظر شما زندگی در جنگ جهانی دوم برای کسی با چنین اعتقاد چگونه می شود؟ برای فهمیدن جواب این سوال، تماشای این فیلم را به صورت ویژه پیشنهاد می کنیم.

فیلم های عاشقانه

اگر یکی از طرفداران جیم کری هستید فیلم سینمایی درخشش ابدی یک ذهن بی آلایش را از دست ندهید. Eternal sunshine برنده بهترین فیلمنامه و نامزد دریافت چندین جایزه در گلدن گلوب و اسکار شد. داستان فیلم در مورد زندگی جول است که با دختری آشنا می شود و بیشتر از این نمی توان به داستان فیلم اشاره کرد. آخر هفته ها فرصت خوبی است تا این فیلم جذاب و زیبا را تماشا کنید.

داستان فیلم a star is born در رشته های مختلف اسکار کاندید شد و یکی از نکات جالب این فیلم کاندید شدن لیدی گاگا برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در اسکار بود. این فیلم داستان زندگی یک راک استار معروف (بردلی کوپر) را روایت می کند که در اوج موفقیت دچار افسردگی شده است و در همین حین با دختری آشنا می شود که آرزوی خواننده شدن دارد.

a star is born
a star is born

فیلم سینمایی لالا لند نامزد دریافت اسکار در 14 رشته مختلف در اسکار شد. لالا لند داستانی عاشقانه دارد و اگر طرفدار داستان های موزیکال هستید این فیلم به شدت به شما پیشنهاد می شود. لالا لند در مورد دختری است که آرزوی بازیگر شدن دارد و در این جریان با فردی آشنا می شود که بهتر است ادامه آن را خودتان تماشا کنید.

lala land
lala land

فیلم های کمدی

داستان فیلم دست نیافتنی اقتباسی از یک داستان واقعی و یکی از بهترین فیلم های جهان در دهه ای که گذشت می باشد. فیلم intouchable در مورد مردی فلج است و با استخدام فردی خلافکار مسیر زندگی اش تغییر می کند. آسمونی به طور ویژه این فیلم کمدی جذاب را به شما پیشنهاد می کند.

اگر می خواهید آخر هفته ای شاد و پر از خنده را تجربه کنید فیلم خنگ و خنگ تر را به شما پیشنهاد می کنیم. داستان این فیلم در مورد دو دوست است که قصد دارند کیفی پر از پول را به صاحبش برسانند و در راه دچار مشکلاتی می شوند.  با بازی بی نظیر جیم کری در این فیلم از ته دل بخندید.

Pineapple express یکی از بهترین فیلم های کمدی جهان است که داستان شیرین و جالبی را روایت می کند. این فلیم در مورد آزمایش های سری بر روی ماریجوانا است و ست روگن که یکی از مصرف کنندگان حرفه ای گراس است شاهد قتل یکی از اعضای باند خلافکار ها می شود. امیدوارم از تماشای این فیلم جذاب لذت ببرید.

pineapple express
pineapple express
نظر خود را درباره «آخر هفته به صرف فیلم (بخش سوم)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آخر هفته به صرف فیلم (بخش سوم) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.