زمان مطالعه: 2 دقیقه
آخر هفته به صرف فیلم (بخش دوم)

آخر هفته به صرف فیلم (بخش دوم)

آخر هفته ها احتمالا وقت بیشتری برای تفریح و سرگرمی دارید و چه تفریحی بهتر از فیلم دیدن؟

در مقاله این هفته آسمونی فیلم های ایرانی را به شما معرفی می کنیم تا بهترین استفاده را از آخر هفته خود در کنار خانواده داشته باشید. این فیلم ها سلایق متنوعی را پوشش می دهند و یک سرگرمی مفید و خوب برای اولین آخر هفته زمستانی شما محسوب می شوند.

فیلم های کمدی

"امین حیایی پر از ایده های نو و خنده آور است و پیشنهاد خوبی برای آخر هفته شماست.

"خوب بد جلف 2 " فیلمی با هنرنمایی سام درخشانی و پژمان جمشیدی است که در سال 98 بر روی پرده سینماهای کشور رفت. داستان فیلم گروهی ضد انقلابی را نشان می دهد که در قالب ماموریتی فوری به ایران می روند و در این جریان با دو بازگیر درگیر می شوند.

خوب بد جلف 2
خوب بد جلف 2

فیلم "جهان با من برقص" ژانری درام و کمدی دارد که سعی می کند مرگ و ارتباط انسان ها با یکدیگر را در قالب طنز به تصویر بکشد. علی مصفا هستند که برای تولد او در شمال دور هم جمع شده اند. این فیلم حال و هوای خوبی به آخر هفته شما می دهد.

جهان با من برقص
جهان با من برقص

فیلم های عاشقانه

فیلم سینمایی هتریک داستان لیدا و همسرش فرزاد را بازگو می کند که بعد از یک مهمانی درگیری هایی بین آن ها ایجاد می شود. فضای این فیلم بسیار رئال است و بازیگران آن پریناز ایزدیار، امیر جدیدی و صابر ابر می باشند. هتریک جایزه بترین فیلمنامه را در جشنواره فیلم فجر از آن خود کرده است.

بدون تاریخ، بدون امضا داستان یک پزشک را به تصویر می کشد که در بیمارستان با جسدی آشنا مواجه می شود. در این فیلم تقابل قشر مرفه و قشر ضعیف به خوبی بیان شده است. بدون تاریخ، بدون امضا با بازیگری امیر آقایی و هدیه تهرانی، داستان تلخش را با ظرافت و دقت بالایی تعریف می کند و بیننده را در داستان درگیر می کند.

بدون تاریخ بدون امضا
بدون تاریخ بدون امضا

ناگهان درخت فیلمی درام و عاشقانه است که به تازگی در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است. فرهاد با بازی پیمان معادی داستان زندگی خود را برای روانکاوش تعریف می کند و مخاطب را همراه با خود به خاطراتش می برد. پیشنهاد می کنیم آخر هفته خود را با این فیلم جدید و زیبا سپری کنید.

فیلم های اکشن و جنایی

ماجرای نیمروز (رد خون) با بازی جواد عزتی داستانی را درباره فعالیت ها و جنایات مجاهدین خلق بعد از جنگ ایران و عراق به تصویر می کشد. رد خون جزو پربازدید ترین فیلم های شبکه نمایش خانگی بوده است. شما می توانید لحظاتی مهیج را با دیدن این فیلم تجربه کنید.

ماجرای نیمروز
ماجرای نیمروز

فیلم سینمایی آشفتگی ژانری جنایی دارد که بهرام رادان در این فیلم به تنهایی نقش دو برادر دوقلو را بازی می کند که رقابت آن ها را وارد داستانی جنایی و عاشقانه می کند. فضای فیلم بسیار دارک و مهیج می باشد و داستان پردازی آن بسیار شبیه به فیلم های نوآر است.

فیلم سینمایی نگار داستانی جنایی و اجتماعی دارد که زندگی نگار را بعد از مرگ پدرش بازگو می کند. نگار با بازی نگار جواهریان و اشکان خطیبی محصول سال 1394 است که در جشنواره فیلم فجر برنده بهترین موسیقی متن شده است. با دیدن این فیلم می توانید لحظاتی هیجان انگیز را در کنارخانواده و دوستان خود تجربه کنید.

نظر خود را درباره «آخر هفته به صرف فیلم (بخش دوم)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آخر هفته به صرف فیلم (بخش دوم) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.