زمان مطالعه: 1 دقیقه
بهترین آتلیه های عروس

بهترین آتلیه های عروس

عکس های عروسی میتوانند خاطرات زیادی را برایتان زنده کنند.

 

آتلیه عروس
آتلیه عروس

آتلیه عروس بی شک ، شب عروسی یکی از مهم ترین شب های زندگی هر فرد است. شبی که عروس و داماد زندگی مشترک خود را آغاز میکنند و در کنار یکدیگر در زیر یک سقف زندگی می کنند. فیلم و عکس های عروسی میتوانند خاطرات این شب رویایی را زنده نگاه دارند. برای انتخاب آتلیه عروس به نکات بسیاری باید توجه کنید تا کیفیت خروجی کار افزایش یابد.

لیست خدمات آتلیه عروس :

1- عکاسی عروس و داماد 2- عکاسی مهمان ها 2- فیلمبرداری عروسی 3- روتوش عکس 4- تدوین فیلم 5- هماهنگی لوکیشن ها و عمارت ها 6- ساخت کلیپ عروس 7- ساخت کلیپ داماد 8- چاپ آلبوم و عکس 9- عکاسی عقد 10- تهیه عکس های هدیه 11- چاپ عکس بر روی شاسی 12- تهیه آلبوم دیجیتال  

ویژگی های آتلیه عروس خوب :

از ویژگی های آتلیه عروس خوب میتوان به : فضاهای مناسب ، عکاسان با تجربه و حرفه ای ، تدوین گر مجرب و حرفه ای ، تجهیزات عکاسی پیشرفته و بروز ، نورپردازی حرفه ای ، داشتن نمونه کار در سبک های مختلف ، قیمت مناسب ، لوکیشن های متعدد ، ویرایش و روتوش حرفه ای عکس ها ، سرعت بالا در عکاسی ، تحویل سریع و به موقع فیلم و عکاس ها و داشتن مجوز از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران اشاره کرد.  

قیمت خدمات آتیله عروس :

جدید ترین تعرفه های انجام خدمات عکاسی در سال 98 :  

نوع خدمات شرح حداقل قیمت حداکثر قیمت
فیلمبرداری (هر دوربین) فیملبرداری از مجلس 650,000 950,000
عکاسی آتلیه روز عروسی 400,000 600,000
تدوین فیلم فیلم عروسی 500,000 600,000
چاپ و طراحی آلبوم آلبوم عروسی 1,000,000 1,200,000
فیلمبرداری عقد مراسم سفره عقد 700,000 1,000,000
 
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین آتلیه های عروس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین آتلیه های عروس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.