زمان مطالعه: 3 دقیقه
تبلیغات سایت

تبلیغات سایت

تبلیغات سایت یکی از راه های موثر و کارآمد در معرفی محصول یا خدمت شما به شکل آنلاین می باشد.

تبلیغات سایت یکی از راه های موثر و کارآمد در معرفی محصول یا خدمت شما به شکل آنلاین می باشد. شما نیز می توانید جهت راه اندازی کسب و کار آنلاین خود، یک وبسایت اصولی راه اندازی کنید. البته بایستی روی سایت خود هدفمند هزینه کنید.

تبلیغات سایت اصولی

تبلیغات سایت
تبلیغات سایت

تبلیغات سایت اگر اصولی و برنامه ریزی شده ارائه گردد، موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. ساختن یک سایت هرچقدر هم که سئو شده و اصولی طراحی شود، نمی تواند تضمین کننده موفقیت شما در تبلیغ فعالیتتان باشد، لذا اگر سایتی بسازید ولی آن را به حال خود رها کنید، هیچ تاثیری بر رونق کسب و کار و معرفی برند شما نخواهد داشت. آسمونی با قرار دادن تبلیغات سایت برندهای کوچک و بزرگ، با توجه به بازدید بالا بازخورد خوبی به مشتریان خود داده است.

آسمونی با سالها تجربه و جلب رضایت مشتریان و روحیه خدمت صادقانه، تبلیغاتی هدفمند برای شما نیز تدارک دیده است. شما چه وب سایت داشته باشید و چه وبسایت نداشته، و در آینده قصد راه اندازی وبسایت دارید، جهت بهتر دیده شدن در فضای اینترنت بایستی در سایت های پرترافیک تبلیغات خود را قرار دهید. تا به تدریج به یک برند مشهور تبدیل شوید. اما اگر وبسایت داشته باشید، مسلما بازخورد بیشتری می گیرید، چون تبلیغ شما در سایت پربازدید به صفحه سایت شما می تواند لینک شود.

با داشتن یک وبسایت اصولی و تبلیغ در سایت پربازدید شما با یک تیر دو نشان می زنید:

  1. یکی اینکه محصول خود را در سایت پربازدید به مخاطبان نمایش می دهید.
  2. کاربر با کلیک روی محصول شما به صفحه سایت می رود، لذا سایت و برند شما هردو دیده میشود.

نکات مهم جهت قرار دادن تبلیغ خدمات و محصولات

  1. شما برای تبلیغ خود بایستی در سایت هایی تقاضای تبلیغ بدهید، که به خوبی دیده شوید. (سایت های پربازدید)
  2. هرگز فریب تبلیغات کاذب را نخورید، و رزومه کاری و تجربه سایت هایی که تبلیغ قرار میدهید، را بررسی کنید.
  3. حتما بخواهید افراد مجرب تبلیغ شما را چه به صورت بنر، رپورتاژ، تبلیغ متنی، کاتالوگ و... طراحی کنند.
  4. تبلیغات خود را در مکان های مناسبی از سایت برای بهتر دیده شدن خدمات یا محصولتان قرار دهید.
  5. لینک تبلیغ خود را به صفحه اطلاعات محصول متصل کنید. تا کاربر با کلیک روی آن به توضیحات بیشتر برسد.
  6. برای رسیدن به اهداف خود، بایستی با مشاوران تبلیغاتی مجرب همچون آسمونی مذاکره کنید، تا راهکارها را به شما بگویند.
  7. برای تبلیغات خود در سایت هزینه کنید، اگر خواهان معرفی برند خود هستید، بایستی بودجه تبلیغاتی هدفمند تدارک بینید.

روش های تبلیغ درسایت

  1. تبلیغات بنری
  2. تبلیغات متنی
  3. رپورتاژ آگهی
  4. تبلیغات کاتالوگ محصول یا خدمت

تفاوت انواع تبلیغات در سایت

تبلیغات سایت
تبلیغات سایت

تبلیغات بنری

در سه شکل مرسوم در فضای سایت ها قرار می گیرند، و انواع آنها بنرهای ثابت، بنرهای متحرک و بنرهای تعاملی هستند. بنرهای فلش نیز اخیرا به جهت جذابیت بالا و پویا بودن برنامه نویسی این بنرها، امکاناتی همچون ارتباط دوطرفه بین کاربر و تبلیغ کننده را دارند، طرفداران زیادی دارد. مثلا کاربران فرمهایی از اطلاعات مورد نظر را می توانند از طریق آنها پر کنند و... اما به جهت اینکه فلش ها عمدتا با زبان های برنامه نویسی نوین نوشته می شوند، احتمال اینکه در مرورگر قدیمی برخی کاربران درست کار نکند، وجود دارد. لذا بنرهای ثابت و متحرک بیشتر توصیه می گردد.

تبلیغات متنی

یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی است. قیمت پایین و افزایش یافتن ارزش سایت در موتورهای جستجو از مهم ترین مزایای این روش است.

رپورتاژ آگهی

منظور از رپورتاژ آگهی این است که تبلیغ شما در قالب تصاویر و توضیحات کامل همراه با لینک بعنوان یک مطلب جامع در سایتی منتشر شود.

تبلیغات کاتالوگ

محصول یا خدمت ترکیبی از تبلیغات متنی و بنری میباشد،که از تصویر و متن جهت تبلیغ خدمت یا محصولی تهیه می شود.

جمع بندی

اگر شما هم میخواهید، خدمت، کسب و کار و یا محصول خود را به مخاطبان زیادی در فضای مجازی معرفی کنید، و از بافت سنتی و تبلیغات محیطی خود فاصله بگیرید، آسمونی بهترین انتخاب برای شناساندن برند و محصول شما در بازار می باشد، بازدید بالای کاربران از پورتال آسمونی، تجربیات ارزشمند کارشناسان تبلیغات آسمونی، و اختصاصی عمل کردن جهت تبلیغ برندها و فعالیت های گوناگون را تنها با آسمونی تجربه کنید، تا بهتر دیده شدن را با کادر مجرب آسمونی باور کنید.

جهت تبلیغات سایت در آسمونی با شما براساس مشاغل مختلف مذاکره میشود، و راهکارهای تبلیغات سایت را به شما میگوییم. آسمونی با رنکینگ بالا و بازدید ماهانه بیش از 10 میلیون نفر، مکان مناسبی برای بهتر دیده شدن شماست. با تبلیغات در آسمونی بهتر معرفی خواهید شد. ما برای برندسازی و معرفی شما برنامه های هدفمند داریم.

نظر خود را درباره «تبلیغات سایت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تبلیغات سایت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.