زمان مطالعه: 1 دقیقه
آشنایی با رجیسترار Web Werks

آشنایی با رجیسترار Web Werks

Web Werks یکی از کمپانی های بزرگ هندی است که در سال 1996 تاسیس شده است و جزو دیتاسنترهای TIER IV می باشد.

آشنایی با رجیسترار وب ورکز

Web Werks یکی از کمپانی های بزرگ هندی است که در سال 1996 تاسیس شده است و جزو دیتاسنترهای TIER IV می باشد. این کمپانی از سال 2003 رجیسترار رسمی ICANN  نیز می باشد و از پلتفرم قدرتمندی برای مدیریت دامنه ها برخوردار است.

نحوه دسترسی به دامنه های ثبت شده در Web Werks

1- ابتدا به صفحه ورود به کنترل پنل دامنه وارد شوید.
2- آدرس ایمیل موجود در ناحیه کاربری خود را به همراه رمز عبور کنترل پنل دامنه به ترتیب در Username و Password وارد نمایید و بر روی Login کلیک کنید. در صورت صحیح بودن آدرس ایمیل و رمز عبور، وارد کنترل پنل دامنه های بین المللی خود خواهید شد.
3- بر روی Click here از عبارت Click here to reset your Password در قسمت Forgot Password کلیک کنید.
4- در صفحه جدید بایستی ایمیل آدرس خود را در بخش Username و تاریخ تولد خود را در بخش Birth Date وارد نمایید. توجه داشته باشید در صورتی که تا به این لحظه اقدام به تغییر Birth Date خود نکرده اید، تاریخ تولد 01/01/1970 برای تمامی اکانت ها به صورت پیش فرض در نظر گرفته شده است.
5- بر روی Submit کلیک کنید تا در صورت ورود اطلاعات صحیح (در صورتی که اطلاعات صحیح باشد، تصویر زیر را مشاهده می کنید)، ایمیلی با موضوع "Reset your Control Panel Password" برای شما ارسال شود. در صورتی که این ایمیل را در Inbox خود مشاهده نمی کنید، آن را در بخش های دیگر ایمیل اکانت خود مانند Bulk و یا Spam جستجو کنید.
6- به ایمیل مذکور مراجعه فرمایید و بر روی دکمه Set New Password در ایمیل ارسالی کلیک فرمایید.
7- در صفحه جدید با رعایت شرایط زیر اقدام به ورود رمز عبور در قسمت New Password و Confirm Password نمایید و بر روی Submit کلیک کنید.
8- در صورتی که مرحله تنظیم رمز جدید را به درستی انجام داده باشید پیغام Password Changed Successfully را دریافت خواهید کرد و به مرحله 2 از همین مقاله منتقل می شوید تا قادر به ورود به کنترل پنل دامنه خود با رمز عبور جدید خود باشید.

نظر خود را درباره «آشنایی با رجیسترار Web Werks» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آشنایی با رجیسترار Web Werks فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.