زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین شرکت های هاستینگ خارجی

بهترین شرکت های هاستینگ خارجی

اگر قصد دارید برای اولین بار یک وب سایت را راه اندازی کنید و ترجیح می دهید که هزینه زیادی را برای این سایت...

بهترین شرکت های هاستینگ خارجی
بهترین شرکت های هاستینگ خارجی

اگر قصد دارید برای اولین بار یک وب سایت را راه اندازی کنید و ترجیح می دهید که هزینه زیادی را برای این سایت صرف نکنید ، استفاده از هاست های رایگان برای میزبانی فایل های شما ، بهترین گزینه است. هاست های رایگان معایب و مزایای مختلفی دارند و امروزه شرکت های مختلفی این سرویس ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند. در ادامه این بخش آسمونی با 6 سرویس دهنده برتر هاستینگ خارجی (میزبانی وب خارجی) آشنا می شوید.

با وجود آپلود سنتر های فایل با امکان افکت گذاری و ویرایش ، می توان فایل های شخصی را به صورت رایگان در فضای مجازی به اشتراک گذاشت . برای فایل های مربوط به یک وب سایت نیز وب هاستینگ ها یا سرویس های میزبانی زیادی وجود دارد.

توجه داشته باشید که استفاده از هاست های رایگان را تنها برای وب سایت های کوچک و غیرحرفه ای یا سایت های تازه تاسیس که اهمیت چندانی ندارند ، توصیه می کنیم . اگر شما صاحب یک سایت بزرگ با هدف های جدی تری هستید ، از هاست های غیر رایگان استفاده کنید.

000webhost

در این سایت ، می توانید با ثبت نام هاست رایگان از امکانات زیر بهره مند شوید:

  • 1٫5 گیگ فضا
  • 100 گیگ پهنای باند ماهانه
  • 5 عدد دامنه
  • 5 عدد ایمیل
  • 2 دیتابیس (MySQL)

کنترل پنل کاربردی و فاقد تبلیغات

از مزایای این سرویس می توان به فضا و پهنای باند آن اشاره کرد. با این حال کنترل پنل آن سی پنل نیست و تنها می توانید به دلخواه آن را شخصی سازی کنید. این سایت امکانات دیگری نظیر دامنه رایگان ، سایت ساز ، پروکسی رایگان و قالب های سایت را در اختیار کاربران گذاشته است که با ثبت نام در سایت می توانید از انواع خدمات بهره مند شوید.

web-hosting-companies
web-hosting-companies

Zoho Sites

این سایت ، یکی از بهترین خدمات دهدندگان خارجی را در زمینه هاست رایگان است . سرویس ایمیل رایگان این شرکت ، یکی از بهترین نمونه ها رایگان است . بد نیست بدانید اسم این سایت در زمینه میزبانی رایگان و نامحدود بسیار معتبر است. از مزایای استفاده از این سرویس ، فضا پهنای باند نامحدود در فضایی بدون تبلیغات است.

در این سایت می توانید سرویس های دامین ، هاست و ایمیل رایگان را به صورت همزمان راه اندازی کنید. همچنین می توانید از طریق ایمیل ، از پشتیبانی متخصصان در این زمینه بهره مند شوید.

FreeHosting

برخی از امکانات این هاست رایگان :

  • کنترل پنل سی پنل
  • 10 گیگ فضا
  • 250 گیگ پهنای باند
  • 1 عدد ایمیل
  • 1 FTP
  • 1 دیتابیس (MySQL)

با امکانات این هاستینگ ، می توانید از فضای سی پنل (cpnel) رایگان بهره مند شوید ، اما هیچ ساب دامینی را نمی توانید اضافه کنید. همچنین می توانید به صورت رایگان از سایت ساز ها استفاده کنید. با مطالعه بخش free website می توانید در سه گام سایت خود را بسازید.  راهنمای جامعی نیز به صورت گرافیکی در سایت وجود دارد که استفاده از آن ، مراحل ساخت سایت را ساده تر می کند.

Hostinger

با ثبت نام در این سایت ، از قابلیت های زیر بهره مند میشوید:

2 گیگ فضا

100 گیگ پهنای باند به صورت ماهانه

دامین نامحدود

سی پنل

پشتیبانی از طریق ایمیل

سرویس اصلی این سایت ، هاستینگ رایگان است که با  ثبت نام در سایت ، می توانید به سادگی اطلاعات خود را ثبت کنید. از طریق سایت ساز های این سایت ، می توانید سایت خود را بدون وجود تبلیغات بسازید و مشکلات خود را نیز در فروم کاربران مطرح کنید.

بهترین شرکت های هاستینگ خارجی
بهترین شرکت های هاستینگ خارجی

x10hosting

یکی از سایت هایی که به تازگی در این زمینه شروع به فعالیت کرده است ، x10hosting می باشد. اطلاعات کاملی درباره مقادیری که به صورت مجانی می توان از این سرویس بهره مند شد ، در سایت درج نشده است ؛ اما در هر صورت با شعار هاستینگ ابری و نامحدود ، مشغول فعالیت است.

به علاوه هاست رایگان خارجی ، می توانید با مطالعه آموزش دانلود و آپلود بدون دردسر فایل های بزرگ انزل وب، فایل های خود را ساده تر  آپلود و در اینترنت با دیگران به اشتراک بگذارید.

5gbFree

در این سایت ، هاست رایگان بدون تبلیغات با مشخصه های زیر در دسترس است:

5 گیگ فضا

20 گیگ پهنای باند

1 FTP

سه عدد دیتابیس (MySQL)

1 دامین

1 پارک دامین (دامنه پارک شده)

این امکانات را در فضایی بدون تبلیغات تجربه خواهید کرد ؛ البته پشتیبانی از طریق ایمیل در این سایت وجود ندارد. اساس کار این سایت ، هاست رایگان با فضای 5 گیگابایت است و همان طور که می بینید ، نامگذاری سایت نیز به بر همین اساس انجام شده است.

 

نظر خود را درباره «بهترین شرکت های هاستینگ خارجی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین شرکت های هاستینگ خارجی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.