زمان مطالعه: 1 دقیقه
راههایی برای شناخت بیشتر زوجین قبل از ازدواج

راههایی برای شناخت بیشتر زوجین قبل از ازدواج

به نام یگانه عالم راههای آشنایی افراد برای زوجین متفاوت است بعضی از افراد در محل کار , بعضی دیگر توسط دوستان...
ways-to-know-more-about-couples-before-marriage (2)
ways-to-know-more-about-couples-before-marriage (2)

به نام یگانه عالم

 راههای آشنایی افراد برای زوجین متفاوت است بعضی از افراد در محل کار , بعضی دیگر توسط دوستان و آشنایان به یکدیگر معرفی می شوند که البته این راههای آشنایی به نوبه ی خود مهم هستند.

 یکی دیگر از راههای شناخت بیشتر یکدیگر رفت و آمد است. زمانیکه فرد برای ازدواج تصمیم می گیرد بهتر است با شخص مورد نظر البته با اطلاع خانواده ها با یکدیگر معاشرت داشته تا بیشتر همدیگر را بشناسند و مهم است که از نظر اعضای خانواده خود بهره مند گردند.

 یکی دیگر از راههای شناخت پرسیدن سوال است. بعضی از رفتارها تا زمانیکه در مورد آنها صحبتی نشود ناشناخته باقی می مانند. پس بهتر است در مورد مسائلی که برایتان مهم است از همسر آینده خود سوال بپرسید.

 یکی از خصوصیاتی که ممکن است برخی از مردها داشته باشند خساست است این ویژگی قبل از ازدواج در رفتارهای فرد خودش را نمایان می سازد.

 بطور مثال : وقتی خانواده ها به دختر و پسر اجازه می دهند تا با هم معاشرت داشته باشند و بیرون بروند با توجه به چند رفتار ساده می توانید پی به این خصوصیت شخص ببرید. (مثل : نوع خرید کردن )

 نکته 1 : باید این سنجش بر اساس توان مالی فرد صورت گیرد یعنی اگر فردی از نظر توان مالی در حد متوسط است پس قطعا در حد توان مالی خود خرید خواهد کرد.

 نکته 2 : وجود شغل برای همسر آینده (مرد) بسیار ضروریست. اگر فردی در دوران آشنایی تنبل و بیکار است. پس از ازدواج هم چنین رفتار خواهد کرد.

 نکته 3 : هیچ گاه نگوئید مشکلات بعد از ازدواج حل خواهد شد. ابتدا به حل مشکلات بپردازید.

 

اختصاصی پورتال آسمونی

نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «راههایی برای شناخت بیشتر زوجین قبل از ازدواج» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره راههایی برای شناخت بیشتر زوجین قبل از ازدواج فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.