زمان مطالعه: 1 دقیقه
تاتو آبرنگی

تاتو آبرنگی

تاتو انواع مختلفی دارد. یکی از انواع تاتو، تاتو آبرنگی Watercolour است.

تاتو یا همان خالکوبی یکی از روش های زیباسازی بدن است که چند سالی است در جهان مد شده است. تاتو انواع مختلفی دارد. یکی از انواع تاتو، تاتو آبرنگی Watercolour است. آسمونی در این بخش به معرفی تاتو آبرنگی Watercolour می پردازد.

تاتو آبرنگی Watercolour چیست

تاتو آبرنگی
تاتو آبرنگی

تاتو آبرنگی   قرار دادن رنگ با منشاء خارجی در زیر پوست میشود را خالکوبی یا تاتو می نامیم .تاتوی بدن دلایل مختلفی می تواند داشته باشد مانند یک رفتار فرقه ای و مذهبی و یا به خاطر زیبایی و یا جهت یک عقیده خاص و خیابانی باشد . امروزه با پیشرفت دستگاه ها رو رنگ های تاتو روش ها و سبک های مختلفی در تاتو ارائه شده است که میتوان از تاتوی سه بعدی ، تاتوی آبرنگی نام برد . تتوی آبرنگی تکنیک جدیدی است که بعد از تتوی سه بعدی و با تغییر سلیقه ی افراد و تغییر مد به وجود آمد . این تکنیک بسیار زیبا بوده و حس خوبی را به فرد انتقال می دهد . این روش با ادغام تاتو ساده و نقاشی آبرنگ میباشد به این گونه که طراحی ها ی آبرنگ که نقاشی بدون مرز می باشد و رنگ ها به صورت پراکنده کشیده می شوند انجام می شود . در این روش از رنگ های زیادی استفاده می شود و تخصص بسیار زیادی را می طلبد. نکته بسیار مهم این است که به غیر از بعد ظاهری ، باید اصول بهداشتی در تاتو را مهم دانست به این دلیل که اگر در حین انجام تاتو به نکات بهداشتی توجه نشود ، خطر ابتلا به بیماری هایی مانند HIV ، هپاتیت و سایر بیماری هایی که در اثر تماس با آلودگی انتقال می یابند ، بالا می رود.

تاتو آبرنگی
تاتو آبرنگی

تاتو آبرنگی

نظر خود را درباره «تاتو آبرنگی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تاتو آبرنگی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.