زمان مطالعه: 1 دقیقه
هشدار ! دانش‌آموزان و دانشجویان پنیر نخورند

هشدار ! دانش‌آموزان و دانشجویان پنیر نخورند

 به گزارش آسمونی به نقل از قدس انلاین ، محمدجواد اسلامی پور در گفت‌وگو با فارس، گفت: در طب اسلامی و ایرانی...

10ddc04fcf
10ddc04fcf

 

به گزارش آسمونی به نقل از قدس انلاین ، محمدجواد اسلامی پور در گفت‌وگو با فارس، گفت: در طب اسلامی و ایرانی برای تغذیه همه افراد جامعه دستورالعمل‌های دقیق و کاربردی دارد و بسیاری از توصیه‌های علما و حکمای گذشته در این خصوص به اثبات رسیده است.

وی ادامه داد: بسیاری از خوراکی‌ها را باید با مکمل‌های آن مصرف کرد، چراکه استفاده از مکمل باعث جذب بیشتر و هضم بهتر آن ماده غذایی می‌شود. در این‌باره توصیه می‌شود که شیر با عسل، گلاب یا هل مصرف شود. همچنین از مصرف شیر با هر نوع ماده غذایی دیگر مثل موز یا دیگر کباب، باعث فساد میوه در معده خواهد شد و تنها مصرف زیتون با غذا مجاز است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «هشدار ! دانش‌آموزان و دانشجویان پنیر نخورند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره هشدار ! دانش‌آموزان و دانشجویان پنیر نخورند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.