زمان مطالعه: 2 دقیقه
ترین های اخطار و اخراج در جام جهانی روسیه

ترین های اخطار و اخراج در جام جهانی روسیه

ترین های اخطار و اخراج در جام جهانی روسیه /    اختصاصی آسمونی – مهدی زارعی کارت های زرد و قرمزی که در جام...

ترین های اخطار و اخراج در جام جهانی روسیه /    اختصاصی آسمونی – مهدی زارعی

کارت های زرد و قرمزی که در جام جهانی 2018  ماندگار شدند

  به گزارش آسمونی ، جام جهانی روسیه هم مثل سایر ادوار جام های جهانی با گلها، بردها و جوایز آن در تاریخ ماندگار شد. اما این جام از نظر کسب کارت های زرد و قرمز هم رکوردهای جالبی برجای گذاشت. این آمار را با هم مرور می کنیم و با دوره قبلی بازیها مقایسه خواهیم کرد.   امسال داوران 219 کارت زرد به بازیکنان دادند تا رکورد 3.42 کارت زرد برای هر بازی برجای نهاده شود. 4 بازیکن هم کارت قرمز گرفتند تا رکورد 0.06 کارت قرمز برای هر بازی ثبت شود. این در حالی است که در جام جهانی 2014 مجموعاً 187 کارت زرد از جیب داوران جام بیرون آمد و میانگین 92/2 را برای هر مسابقه به جای نهاد. این میانگین در دوره قبل از آن 8/3 بود. همچنین 10 کارت قرمز، میانگین 16/0 برای هر دیدار را برجای گذاشت. این عدد در سال 2010 تقریباً دو برابر (3/0 برای هر بازی) بود.

warning-and-dismissal-in-the-russian-world-cup
warning-and-dismissal-in-the-russian-world-cup

اما مقایسه ای داشته باشیم بین اولین ها، سریع ترین ها و آخرین ها در دو دوره اخیر جام جهانی. ابتدا از جام جهانی 2014 شروع کنیم: نخستین اخطار جام را نیمار برزیلی در برابر کرواسی گرفت و ماکسی پریرا اروگوئه‌ای نیز مقابل کاستاریکا اولین اخراجی جام لقب گرفت. سریع‌ترین کارت زرد جام در دقیقه 6 مسابقه بوسنی و نیجریه به «هریس مِدونیانین» بوسنیایی و دیرهنگام‌ترین کارت زردی در وقت قانونی بازی، در دقیقه 4+90 مسابقه پرتغال و غنا به ژائو موتینیو داده شد. اما دیرهنگام‌ترین اخطار تورنمنت در دقیقه 4+120 بازی آرژانتین و سوییس به «اِزکوئیل گارای» آرژانتین رسید. سریع‌ترین اخراج دقیقه 37 بازی پرتغال و آلمان از آن «په‌په» شد، سریع‌ترین اخراج یک بازیکن تعویضی به «آنته ربیچ» کروات رسید که در مسابقه با مکزیک، تنها 20 دقیقه پس از ورود به میدان اخراج شد. به گزارش آسمونی ، دیرهنگام‌ترین کارت قرمز، ماکسی پریرا اروگوئه‌ای رسید که در دقیقه 4+90 مسابقه با کاستاریکا اخراج شد و «کاتسورانیس» یونانی هم در مسابقه با کاستاریکا طی 11دقیقه دو کارت زرد گرفت و اخراج شد.

ترین های اخطار و اخراج در جام جهانی روسیه
ترین های اخطار و اخراج در جام جهانی روسیه

در جام جهانی 2018 آلکساندر گولووین از روسیه در بازی با عربستان سعودی اولین کارت زرد جام را دریافت کرد. کارت قرمز کارلوس سانچز مورنو کلمبیایی در بازی با ژاپن هم نخستین اخراج این جام بود. دیرترین بازیکنانی  که در وقت قانونی اخطار گرفتند آلکساندر پریوویچ از صربستان( در بازی با کستاریکا) و سدریچ سوارش پرتغالی( در مسابقه با ایران) بودند که در دقیقه 8+90 کارت زرد دریافت کردند. اما در مجموع سریع ترین اخطار این جام در دقیقه یک و دیرهنگام ترین کارت زرد مسابقات در دقیقه 118 داده شد.

بازیکنی که سریع تر از سایرین دو اخطار در طول یک مسابقه گرفت، ایگور اسمولنیکوف روس بود که در دقایق 27 و 36 بازی با اروگوئه دو کارت زرد گرفت و از بازی اخراج شد. تیم کلمبیا هم با 15 کارت زرد از این حیث در بین سایر تیمها رکورددار بود. کلمبیا همچنین در کنار آلمان، روسیه و سوییس تنها تیمهایی بودند که با کارت قرمز داور نیز روبه رو شدند. این کارتها به جرومه بوآتینگ( آلمان- در بازی با سوئد  )، میشاییل لانگ( سوییس- بازی با سوئد)، کارلوس سانچز مورنو( کلمبیا- مسابقه با ژاپن) و ایگور اسمولنیکوف( روسیه- بازی با اروگوئه) داده شد.

اما عربستان با تنها یک کارت زرد در طول تورنمنت آمار کمترین اخطار جام را برجای نهاد. به گزارش آسمونی ، در بین بازیکنان هم سباستین لارسون سوئدی با سه کارت زرد رکورددار شد. سه مسابقه هم با داشتن 8 کارت زرد، در بین سایر رقابت ها رکورددار شد. این دیدارها عبارت بودند از مسابقه بلژیک و پاناما، فرانسه و آرژانتین و دیدار کلمبیا مقابل انگلیس. در دو مسابقه هم هیچ کارتی به بازیکنان داده نشد؛ دیدار اروگوئه و عربستان و مسابقه آرژانتین و ایسلند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ترین های اخطار و اخراج در جام جهانی روسیه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ترین های اخطار و اخراج در جام جهانی روسیه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.